Auto do 18 tys

28 Sty 2022, 21:07

Witam dziś sprzedałem auto i szukam coś innego. Więc
-auto do 18tys
-pojemności 1.4-1.8 benzyna
-max przebieg 230tys
-nadwozie kombi lub minivan
-bez awaryjny silnik i ekonomiczny
- rocznik od 2006
Moze coś już tu było ale nie znalazłem. A nie znam się na tym a nie chce teraz wtopić, poprzednie auto Peugeot 207 sw z silnikiem 1.4 VTi. 2 lata pojeździło i po silniku
Z góry dzięki za odpowiedź
Fasmamut
Nowicjusz
 
Posty: 9

29 Sty 2022, 09:24

Fasmamut napisał(a):nadwozie kombi


Samo "kombi" nic nie mówi o wielkości auta. Kombi może być zarówno skoda fabia (segment b) jak i mercedes E (segment E), różnica w wielkości kolosalna.

Avensis/Vectra C
Ford C-Max, Corolla Verso, Zafira
franccc
Stały forumowicz
 
Posty: 2429
Przebieg/rok: >50tys. km

29 Sty 2022, 10:35

Co do kombi to wielkość Passata. A co myślisz o autach Volkswagen Golf 1.4 Tsi, Seat Altea 1.6 MPI?
Fasmamut
Nowicjusz
 
Posty: 9

29 Sty 2022, 11:13

Co do kombi to wielkość Passata. A co myślisz o autach Volkswagen Golf 1.4 Tsi


A to golf jest wielkości passata? Chyba nie do końca
Poza tym silnik mocno dyskusyjny biorąc pod uwagę wiek auta. Są na rynku "pewniejsze" rozwiązania konkurencji.

Seat Altea 1.6 MPI?

Altea jako auto jest technicznie poprawna, 1.6mpi jako silnik jest technicznie poprawny. Problem w tym, że już w aucie pokroju golfa 4, ważącym mniej niż 1200kg stosunek osiągi/spalanie jest bardzo słaby a altea jest ze 200kg cięższa. Dla mnie kompletny bezsens, będziesz miał auto, które jest zamulaczem na drodze a spalisz niewspółmiernie dużo
franccc
Stały forumowicz
 
Posty: 2429
Przebieg/rok: >50tys. km

29 Sty 2022, 11:43

A przy aucie Toyota Corolla Verso na co zwrócić uwagę? Jaki silnik jest polecany nawet jak chodzi o diesela i benzynę?
Fasmamut
Nowicjusz
 
Posty: 9

29 Sty 2022, 13:16