Auto do 30-35 tys. zł. Oszczędny hatchback

03 Lip 2016, 15:48

Siemka
Na wstępie dodam, że na autach nie znam się praktycznie wcale, więc tym bardziej proszę o Waszą pomoc dotyczącą wyboru.
Chcielibyśmy zmienić naszą leciwą madzię 6 bo niestety jak wiadomo z racji wieku coraz bardziej uwidaczniają się na niej ślady użytkowania. Auto będzie dla żony, która pracuję jako doradca finansowy co drugi dzień, więc robi znaczące ilości km. Często jest tak, że przejedzie kilka km. i trzeba się zatrzymać, piszę to dlatego aby wykluczyć Diesla.
Wiadomo Mazda jest większym autem, co za tym idzie ciężej zaparkować kobiecie, żona często narzeka na ograniczoną widoczność z tyłu przy parkowaniu, więc dlatego rozglądamy się za hatchbackiem, który będzie jak na hatchbacka przestronnyi wygodny, oprócz tego jak pisałem żona jest doradcą finansowym, więc fajnie by było jeśli auto było w miarę oszczędne, ale też nie jakiś muł, bierzemy pod uwagę ewentualnie założenie instalacji LPG, ale też nie każde silniki dobrze to znoszą, więc przy poleceniu Waszych propozycji prosiłbym wziąć to pod uwagę.
Trudno dobrze trafić, ale chcielibyśmy auto o silniku jak najmniej awaryjnym i stosunkowo tanich częściach zamiennych, czy też dużym wyborem zamienników.
To najważniejsze cechy na których najbardziej nam zależy.
Chciałbym prosić o wyrozumiałość i podziękować za ewentualne odpowiedzi.
kuku07
Nowicjusz

Auto: Mazda 6
Silnik: 1,8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

03 Lip 2016, 18:41

Honda Civic VIII 1.8
Fiat Bravo 1.4 T-jet
Kia ceed / hyundai i30 1.6
sanvean23
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Auto: Punto 2FL |Honda Civic VIII
Silnik: 1.2 16V | 1.8

03 Lip 2016, 21:10

Dziękuję bardzo za odpowiedź.
Mogę prosić jeszcze o odpowiedź jak w tych autach wygląda temat założenia instalacji LPG i które silniki są odpowiednie pod instalacje ???
kuku07
Nowicjusz

03 Lip 2016, 22:49