Auto do 5000zł

27 Lip 2015, 14:56

mateo199214 napisał(a):No nie przesadzajmy sensowne egzemplarze vectry b zaczynają się od poniżej 5 tys. Mowa tu o silnikach od 1.8-2.0.
Nubira? Hmm [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] ... y8fjp.html co myślisz o tej i o tym silniku? (ale ten egzemplarz to chyba złom).
Tutaj jest dosyć ładna [link do oferty na Allegro wygasł] ... 72054.html

Viki B przed liftem z 1.8/2.0 znajdziesz spokojnie za 4k
Za 5k masz już ładne po lifcie.
Nubirki wyglądają ok. Można znaleźć taniej. Mając 3500zł można spokojnie patrzeć na Nubirę. 1.6 radzi sobie przyzwoicie ale z Nubirką hatchbacku. Zalecał bym 2.0 Spalanie gazu w 2.0 w cyklu mieszanym 10.5l na trasie 9l a w mieście 12l.
Omega ok :ok: Tylko że 2.0 nie radzi sobie z tym autem :)
DamianCAR
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 840
Zdjęcia: 6
Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: E36, Opel Vectra C
Silnik: m50b25, 2.0T + LPG
Skrzynia biegów: Manualna

27 Lip 2015, 16:50

Dzięki Damian za konkretną odpowiedź,masz plusa :)
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] Tutaj znalazłem silnik 2.2 dużo jest tych silników w omegach po lifcie,tylko kolor taki dziwny poza tym wygląda ładnie :yes: .
Co sądzisz o silniku 2.2 145km do takiej omegi?
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] tutaj w sedanie wygląda ciekawie,cena nieco powyżej 5k.
mateo199214
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 962
Zdjęcia: 48
Prawo jazdy: 31 07 2012
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi 80 2.0ABK B+G Climatronic
Silnik: 2.0 ABK
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

27 Lip 2015, 17:23

Omega B Fl startuje od 8k...
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

27 Lip 2015, 19:54

Poliftowa Omega za 4k.. :roll:
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

27 Lip 2015, 22:24

Tak jak koledzy wyżej. Tanie te Omegi. Omega po lifcie to wydatek min. tych 8 tysięcy.
Nie miałem do czynienia z 2.2 w Omedze ale nie narzekają na ten silnik. Zależy jak jeździsz. Ogólnie Omega to jest kanapowóz a nie auto do szybkiej jazdy. Jak jesteś spokojnym kierowcą i cenisz sobie komfort i dobre wyposażenie to Omega nawet z 2.0 będzie dobrym wyborem. Jak dla mnie optimum do Omegi to 2.5 V6. Nie oszukujmy się przy tej masie i gabarytach przy słabszych silnikach podczas wyprzedzania można się zdziwić.
DamianCAR
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 840
Zdjęcia: 6
Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: E36, Opel Vectra C
Silnik: m50b25, 2.0T + LPG
Skrzynia biegów: Manualna

28 Lip 2015, 11:33

Damian czy jeździłeś kiedyś bmw e46 318i lub jakimś innym z tym silnikiem? Możesz przyrównać jak ten silnik ma się do omegi 2.0 w sedanie?
Ogólnie ja jestem spokojnym kierowcą czasami przycisnę,ale rzadko raczej staram się jeździć spokojnie.
W oko do tej kwoty wpadła mi też taka leganza [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] sprowadzona z Belgii w fajnej opcji.
Październik coraz bliżej a oszacowałem że na autka wyżej wymienione oprócz omegi b po lifcie muszę mieć jakieś 6 tysięcy.
Szukam tak jak napisałeś kanapowozu,musi być to wygodna najlepiej limuzynka.
W starych bmw wolę jednak nie eksperymentować,bo to samochody dla pasjonatów którzy nie przywiązują uwagi do usterek ze względu na wiek-ja do tej grupy jednak nie należę.
Myślałem też o roverze 45 w dieslu,jednak wydaje mi się że będzie to średnio wygodne autko coś bardzo podobnego do e46 które jak dla mnie nie jest za wygodne.
mateo199214
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 962
Zdjęcia: 48
Prawo jazdy: 31 07 2012
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi 80 2.0ABK B+G Climatronic
Silnik: 2.0 ABK
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

28 Lip 2015, 12:24

mateo199214 napisał(a):Damian czy jeździłeś kiedyś bmw e46 318i lub jakimś innym z tym silnikiem? Możesz przyrównać jak ten silnik ma się do omegi 2.0 w sedanie?

Nie. Jedyne 1.8 w BMW jakim jechałem to E36 z 1.8is ale is jest mocniejszy od twojego. Ale jak patrzę na dane producenta to twoje E46 robi setkę szybciej od Omegi o jakieś 0,5s.
Ostatnio edytowany przez DamianCAR, 28 Lip 2015, 15:09, edytowano w sumie 1 raz
DamianCAR
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 840
Zdjęcia: 6
Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: E36, Opel Vectra C
Silnik: m50b25, 2.0T + LPG
Skrzynia biegów: Manualna

28 Lip 2015, 14:39

Kolega mateo199214 ma 118 konne 1.8 , które ma 10,4 do setki, a E36 1.8is miało 10.2.

W Omedze 2.0 16V szału nie będzie, miała 11s do setki. Leganza fajna opcja na komfortowe i tanie wozidło. :ok:
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

28 Lip 2015, 15:08

Ossy napisał(a):Kolega mateo199214 ma 118 konne 1.8 , które ma 10,4 do setki, a E36 1.8is miało 10.2.

W Omedze 2.0 16V szału nie będzie, miała 11s do setki.

No to liczmy pół sekundy na korzyść BMW. W Leganzie 2.0 jest 10,2s czyli lepiej od Omegi i BMW. A koszty utrzymania najniższe z tych aut. No i Leganzy są bardzo dobrze wyposażone.
DamianCAR
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 840
Zdjęcia: 6
Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: E36, Opel Vectra C
Silnik: m50b25, 2.0T + LPG
Skrzynia biegów: Manualna

28 Lip 2015, 15:56

Ossy napisał(a):na komfortowe i tanie wozidło.

Czyli to co dla mnie najważniejsze,bo niestety ale znowu uszczupliłem swój budżet regenerowałem zaciski hamulcowe z lewej strony od przedniego koła.
Co ciekawe samochód teraz gdy włącze go na luz czy też popchnę toczy się luźno i do przodu wcześniej był taki opór i stąd pewnie to bicie na kierownicy było.
Mechanik powiedział,że tarcza z tejże strony jest krzywa i że może nie będzie biło ale zaleca jej wymiane a jak wymieniać to obydwie tarcze.
No normalnie porażka,za jego zaleceniami muszę jeździć delikatnie.
W sumie w to auto wydałem już 12 tysięcy a muszę jeszcze kupić zimówki na zime i na lato też wcale wspaniałych opon nie mam.
To auto to jest taki rodzynek ale długo stało i stąd te wady:/
Pytałem się go o omege,bo akurat była zwykła b w kombi i mi odradzał mówił że części nie są już tak łatwo dostępne i że będzie gniła jak na opla przystało.
Jestem za leganzą,bo to samochód na moją kieszeń.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] ta wygląda na zadbaną i 2 letni gaz,w moim budżecie będę miał na zakup w benzynie i na zagazowanie i to jest chyba lepsza opcja.
mateo199214
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 962
Zdjęcia: 48
Prawo jazdy: 31 07 2012
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi 80 2.0ABK B+G Climatronic
Silnik: 2.0 ABK
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

28 Lip 2015, 16:06

mateo199214, 90% osób, które kupuje w Polsce używane E46 chciałoby mieć takie problemy jak Ty :wink:
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2759
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna

28 Lip 2015, 16:17

Ale ja nie kupiłem w Polsce,ja mam igiełkę do sprzedania choćby dzisiaj za rozsądną cene.
Ona została dla mnie sprowadzona :) .
mateo199214
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 962
Zdjęcia: 48
Prawo jazdy: 31 07 2012
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi 80 2.0ABK B+G Climatronic
Silnik: 2.0 ABK
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

28 Lip 2015, 19:56

Jest do sprzedania zadbana dobrze utrzymana Legia tyle że w samej benzynie za 6700zł,auto troche daleko bo stoi w Płocku.

Legia za 4k od handlarza to według mnie nic dobrego,przyzwoite egzemplarze zaczynają się od 5k a tu jeszcze handlarzyk..
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

29 Lip 2015, 18:27

Barol moim zdaniem leganza z opłatami i razem z rejestracją i ubezpieczeniem nie powinna być warta więcej jak 5 tys. ale może się mylę jeśli tak to budżet w tym temacie jej nie obejmuje.
Bardzo interesuje mnie temat laguny I i silnika 2.0 140km,ceny bardzo przystępne,części tanie w w kombi samochód jest jeszcze praktyczniejszy :ok:
[link do oferty na Allegro wygasł] tutaj taki egzemplarz,wygląda na w miarę ok,w specyfikacji jest chyba błąd bo nie było silnika 2.0 150km jeśli dobrze pamiętam.
mateo199214
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 962
Zdjęcia: 48
Prawo jazdy: 31 07 2012
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi 80 2.0ABK B+G Climatronic
Silnik: 2.0 ABK
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

29 Lip 2015, 20:09

Troche się siedzi w temacie Daewoo od paru lat :wink:
Co do 2.0 140km w Lagunie ostatnio jedna osoba tutaj mnie uświadomiła że jest to silnik o oznaczeniu IDE który jest ryzykowny w zakupie ponieważ nie jest popularny więc nie ma zamienników no i byle jakiego gazu nie założysz,musisz kombinować coś z wyższej półki (3000-4000zł).
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012