franccc napisał(a):Koszt wkładów zależy od filtrów jakie są zastosowane, do najtańszych śmieci może i 20 złotych kosztują. "Przegląd" nie polega tylko na wymianie wkładów w filtrach ale podpięciu tego pod kompa, sprawdzeniu stanu instalacji, dostosowania mieszanki itd. Sam tego nie zrobisz więc 20 złotych kosztować nie będzie.
Właśnie przez takie podejście "gaz niszczy silnik"
Nie tak.
Filtry są dwa jeden wymienia się co 15k.km.ja wymieniam co 20k.km.drugi co 30k.km.i tego się trzymam. Koszty z tym związane są śmieszne. Podłączenie do kompa zazwyczaj po kilku tysiącach a potem jak nie ma problemu dłuższy czas nic się nie robi.
Co do zużycia paliwa to zależy od temperatury i częstotliwości uruchamiania auta. Ja zazwyczaj jak rano nagrzeje auto tak już do wieczora LPG nie gaśnie.
Bardziej skupiłbym się na dobrych komponentach instalki i najważniejsze na gazowniku. Tu możemy iść na dwa sposoby strojenia przez gazownika i samo dostrajanie się wg ECU auta. Mam tu różne przemyślenia.
No i świece co 25k.km. około.
Przy LPG bardziej wyostrzył bym zmysły w stronę wypadania zapłonów bo wczesne zareagowanie zaoszczędzi sporo kasy.
No i kwestia samego silnika a tak właściwie głowicy.