
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Właśnie różnie to miałem tłumaczone, a czy zatrzymanie się, ustawienie potem P, a na końcu ręcznego będzie w porządku?
A o zapalaniu jest?Gradory napisał(a):U mnie w instrukcji nic nie ma o gaszeniu. Już sam nie wiem
Tak więc warto się tego trzymać i w takiej samej pozycji gasić silnikGradory napisał(a):O zapalaniu jest w instrukcji. Odpalić można tylko w N i P
Widzisz czyli to najlepsza opcja do zgaszenia silnika bo tylko w tej pozycji wyciągniesz kluczykGradory napisał(a):Kluczyk ze stacyjki można wyjąć tylko w P
Tego lepiej nie próbować jak masz "wajchę" przy sterowaniu elektronicznym to zupełnie co innego. Wielu ludzi sobie nie zdaje sprawy że nawet przy lekkim toczeniu zmiana biegu w automacie potrafi uszkodzić bardzo skrzynię.Gradory napisał(a):Przy bardzo małej prędkości można niestety wrzucić R, co raz omyłkowo zrobiłem i auto szarpnęło. Przy większej przesunięcie dźwigni w R podobno (sam nie sprawdzałem) już nie włączy biegu wstecznego. Ta skrzynia (6T45) nie jest już aż tak nowoczesna (początek produkcji to 2008 rok).
Cichy77 napisał(a):Tego lepiej nie próbować jak masz "wajchę" przy sterowaniu elektronicznym to zupełnie co innego. Wielu ludzi sobie nie zdaje sprawy że nawet przy lekkim toczeniu zmiana biegu w automacie potrafi uszkodzić bardzo skrzynię.
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]