Napisze tak generalnie ciezko bedzie ci znalesc 2.8 turninga nie zajechanego
![Uśmiechnięty :)]()
niestety w bmw jest taki system ze im wiekszy silnik tym drozej oczywiscie o ile auto jest zadbane:) na rynku mysle ze spokojnie 80% bmw e46 to nie warte uwagi ogloszenia tak to jest prawda, kupujac bmw muszisz zwracac uwage na bardzo wiele szczegolow nie mowie juz o spasowaniu itp ale np jakie swiatla sa kiedy biale kiedy pomaranczowe migacze inaczej w cupe, truning i sedan ect. oczywiscie czesto gesto sa bardzo duze bledy w wyposazeniu tzw KODACH ktore handlarze podaje a potem patrzysz i tego nie ma albo tego, w cenie 15 tysiecy to mysle ze jestes w stanie prelifta znalesc ale 150 konnego, ewentualnie 2,3 poj 2.8 w tej cenie nie znajdziesz tzn znajdziesz ale dolozysz
![Uśmiechnięty :)]()
ja sam sprzedaje sedana 170 konnego silnik m54 4 klczyki ori doinwestowany dbany i nie ma ludzi... ciezko sprzedac teraz niestety i w cenie 15600 do negocjaji a i tak chetnych nie ma. Nie bede bede sie rozpisywal dot. dyferencjalu mostu ale generalnie trzeba sie liczyc ze ktos mogl szalec i np dyfer dostawal po tylku i potem buczy podczas jazdy^^. Zawsze mozesz sie zapytac wlasciciela e46 jak np ma silnik benzynowy co ile olej zmienia srednio max15 tyisecy pomimo 25 tys zalecne przez bmw bo silnik sie samemu nieswiadomie zajezdza:) dodatkowo musisz liczyc sie np ze silniki 320i m54 330 328 lubia prac olej pomimo ze moga byc w dobry naprawde stanie sam producen o tym pisze w instrukcji moze to byc nawet 0,7 na 1000 km wiadomo to tez od stylu jazdy i nogi zalezy ale trzeba sie z tym liczyc:) turningi tez sa czasami bardziej przelatanie aniezeli sedany wiadomo bardziej pakowne itp, czesto gesto na przedliftach pekaja mocowania mostu i trzeba spawac wada fabryczna poprostu, takze jak pisalem do 15 tysiecy skup sie na 320i ewentualnie 323 albo 320i silniczek m54 170 koni:) juz fajnie idze bo inaczej kase wydasz a potem dasz duzo wiecej i znienawidzisz ta marke bo pomimo wieku e46 potrafi pociagnac po kieszeni , jak masz silniczek r6:) to tez nie patrz na przebieg czy krecony czy nie to sa trwale jednostki i potrafia do 800 tysiecy bez remontu jedzic
![Uśmiechnięty :)]()
moj kolega ma e46 i na blacie 850 tysi prawie nie krecone nic od nowosci dbane i dlaje nie wymaga remontu hehexDdotatkowo rozkoduj
VIN kazdej bmw ktora ciebie interesuje mozna to za darmo zrobic i wiesz juz co ma jak nie masz kodu ze brak oznaczenia modelu i z tylu na klapie bagaznika widzisz ze nie ma oznaczenia a tego kodu nie ma to cos moze byc na rzeczy
![Uśmiechnięty :)]()
a co do ropniakow to 320D odpuszczaj sobie bo to juz wogole za 15 tysiecy to na 90% jezdzaca inwestycja, najlepiej jak przedmowcy pisali jak ropniaka brac to 330 ! za 10-12 tysiecy znajdziesz przyzwoitego turninga 318
![Uśmiechnięty :)]()
ale bedzie jechalo chociaz pozniej montowali wiadomo mlodszy bedzie to wiecej niz w/w cena alebedzie mial 143 KM czyli bedzie juz nawet nawet szedl oczywiscie spalane i tak bedziesz mial wieksze aniezeli w r6 150 i wiecej no niestety mase swoja maja a 4 garny to nie 6:) co do Audi nie jestem w stanie odpowiedzec na twoje pytanie bo komplenie nie znam sie na audikach^^