BMW E60 opinie dotyczące diesla

06 Sie 2012, 23:37

Witam. Mam zamiar kupić BMW E60 i znalazłem kilka ciekawych aukcji :
[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]

Jak widać większość modeli to diesle i chciałem spytać was o opinie na temat tych silników.Czy przebieg powyżej 200 tyś to bardzo dużo jak na te silniki. I co sądzicie o tych podanych wyżej aukcjach. Może sami macie jakieś samochody na oku .Interesują mnie sedany , silnik diesel lub benzyna do 2,5 litra , nieuszkodzony , rocznik 2003-2006 . Macie coś godnego polecenia ?
koczkodan
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 01 01 2001

12 Wrz 2012, 15:33

Nie sądzę, by przebiegi rzędu 200 000km czy ponad 200 000km robiły wrażenie na tych silnikach...
Wiadomo nowczesne diesle to problemy z turbinami, dwumasami, wtryskami, pompami wtryskowymi... Ja posiadam E60 530d półroku i do dnia dzisiejszego włożyłem w auto 6000zł. Podstawowe elementy eksploatacyjne + amortyzatory i końcówki drążka.
Póki co palcem nie dotknąłem się do turbiny czy wtrysków. Mało tego auto ma 250 000km i żaden z tych elementów nie wykazuje większego zużycia, choć wiem, że właściciel wymieniał turbosprężarkę przy przebiegu 150 000km. Nie oszczędzam na tym samochodzie i płyny typu olej itd. kupuję oryginalne BMW. Nie oszczędzam na tym, bo wiem że jest to największa głupota jaką można zrobić w przypadku tego samochodu.
Co do linków które podałeś poniżej to: 545 sprowadzone z USA czyli na 99% po poważnym wypadku lub zalaniu. CO do reszty mają bardzo niskie przebiegi, więc dorzuciłbym tam jeszcze po 100- 150 000 km :).
BMW E60 530dA
Daro20VT
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1470
Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E60 530dA
Silnik: 3.0d
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

14 Lis 2012, 01:40

Znajomy ma 530d E60, rok prod. 2004, przejechane już 313 tysięcy kilometrów, a samochód cały czas ciągnie i pali jak normalny (przynajmniej ciągnie, bo ze spalaniem to nie jestem w 100% pewien - znajomy ma ciężką stopę i wychodzi mu średnio 9.2l/100km)
01 Punto 1.2 - [*]
00 Fiesta 1.25 - [*]
99 318is Coupe - [*]
00 Primera 2.0 + LPG - [*]
01 S60 2.4i + LPG - [*]
05 530i + LPG - [*]
01 535i + LPG - [*]
04 Polo SDI - [*]
98 Almera 1.4 GX - [*]
05 330d Touring - Jeździmy :)
panasonic
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 48
Miejscowość: WPR
Prawo jazdy: 04 04 2010
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: BMW 330d
Silnik: 3.0D 231KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

15 Lut 2013, 16:03

3 litrowe ropniaki BMW były uznane za najlepsze silniki świata swego czasu.
karolove
Początkujący
 
Posty: 74
Prawo jazdy: 01 06 1988
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Renault Megane III RS
Silnik: 2000cm3 250KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
    Czy na pewno stać Cię na diesla?
    Myślisz, że spalanie to jedyne koszta eksploatacji? A co z osprzętem silnika, wyeksploatowaniem samochodu i eksploatacją miejską. Diesel nagrzewa się po 10-15km w mieście. Wtedy ropniak pali 2x więcej jak nie więcej, W dodatku ...