Witam, mam brave 1,6 16v 103km z instalacja II gen Lo gas/emer .Od jakiegos czasu mialem problemy przy skrecaniu o 90 stopni np na skrzyzowaniu , samochud nie potrafil utrzymac obrotow na gazie i zazwyczaj gasl . Myslac ze to wina regulacji pojechalem do gazownika ,ten wymienil filterek i powiedzial ze za niedlugo parownik do wymiany bo nie reaguje na regulacje. W drodze do domu wszystko bylo ok,ale nastepnego dnia problem wrocil.Kupilem uzywany parownik Lovato z takiego samego auta ,zalozylem wspolnie z kolega .Teraz gasnie rownie czesto tym ze czasami wogole nie trzyma obrotow i potrafi zgasnac na prostej drodze np przy do hamowaniu i spalanie wynosi okolo 18-20l:( .Na dniach wybieram sie do innego gazownika ale chcialbym sie najpierw dowiedziec czego sie moge spodziewac(krucho z kasa).Kiedys zauwazylem ze przy automatycznym przelaczaniu na gaz z tego komputerka(mini lambda) od gazu ida iskry a takze ze obudowa filtra powietrza jest peknieta i poklejona silikonem.Jakby tego bylo malo czasami na benzynie zapala sie
kontrolka wtryskow "marchewa" i auto pracuje na 2 gary ,po okolo 1h postoju wszystko jest ok. Jesli ktos z was domysla sie co moze dolegac temu autu z gory dzieki.