Brava 1,6 problem z gazem

Brava 1,6 problem z gazem

11 Paź 2012, 19:16

Witam, mam brave 1,6 16v 103km z instalacja II gen Lo gas/emer .Od jakiegos czasu mialem problemy przy skrecaniu o 90 stopni np na skrzyzowaniu , samochud nie potrafil utrzymac obrotow na gazie i zazwyczaj gasl . Myslac ze to wina regulacji pojechalem do gazownika ,ten wymienil filterek i powiedzial ze za niedlugo parownik do wymiany bo nie reaguje na regulacje. W drodze do domu wszystko bylo ok,ale nastepnego dnia problem wrocil.Kupilem uzywany parownik Lovato z takiego samego auta ,zalozylem wspolnie z kolega .Teraz gasnie rownie czesto tym ze czasami wogole nie trzyma obrotow i potrafi zgasnac na prostej drodze np przy do hamowaniu i spalanie wynosi okolo 18-20l:( .Na dniach wybieram sie do innego gazownika ale chcialbym sie najpierw dowiedziec czego sie moge spodziewac(krucho z kasa).Kiedys zauwazylem ze przy automatycznym przelaczaniu na gaz z tego komputerka(mini lambda) od gazu ida iskry a takze ze obudowa filtra powietrza jest peknieta i poklejona silikonem.Jakby tego bylo malo czasami na benzynie zapala sie kontrolka wtryskow "marchewa" i auto pracuje na 2 gary ,po okolo 1h postoju wszystko jest ok. Jesli ktos z was domysla sie co moze dolegac temu autu z gory dzieki.
Matluk22
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 23 Sie 2012, 15:22
Prawo jazdy od: 14 06 2012
Auto: Fiat Brava
Silnik: 1,6 103KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

Re: Brava 1,6 problem z gazem

15 Paź 2012, 22:51

1) :no: używany reduktor to kiepski pomysł
2) Obudowa powietrza musi byś szczelna jak również cała reszta dolotu.
3) Układ elektryczny musi być sprawny bo stanowi niebezpieczeństwo pożaru jak i może zawodzić sterowanie mieszanka i odłączaniem wtrysku.
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Rejestracja: 01 Lut 2009, 18:45
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

Re: Brava 1,6 problem z gazem

31 Paź 2012, 15:54

Zgadzam się z przedmówcą, używany reduktor to kiepski pomysł. Niestety zakupiony reduktor jest pewnie w jeszcze gorszym stanie. Na 80% problem dalej tkwi w reduktorze.
ecotech
Nowicjusz
 
Posty: 17
Rejestracja: 31 Paź 2012, 13:27
Auto: VW Lupo
Silnik: 1.4 100KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Światowa premiera Volkswagena cross up! Światowa premiera Volkswagena cross up!
    Volkswagen rozszerza ofertę samochodów cross o nowego członka New Small Family, o cross up!. To miejskie auto pojawi się na rynku już latem i obok CrossPolo, CrossGolfa i CrossTourana będzie czwartym zindywidualizowanym ...
    Toyota Auris Touring Sports pierwsze w pełni hybrydowe kombi Toyota Auris Touring Sports pierwsze w pełni hybrydowe kombi
    Podczas Salonu Motoryzacyjnego w Genewie Toyota zaprezentuje Aurisa Touring Sports, czyli odmianę kombi kompaktowego modelu, którego druga generacja z sukcesem zadebiutowała w Europie na początku 2013. Przywrócenie ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      passat b5 german style
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata