Kolego Motoalbaercik , to co napisałeś odnośnie wlewania paliwa do gażnika , według mnie do niczego nie prowadzi ! A w ogule Cię nie rozumiem - w innych tematach , gdzie pytajacy nie podają podstawowych informacji o typach silników i ich osprzętu robisz takie
![Evil or Very Mad :evil:]()
i ich karcisz . Tutaj prowadzisz dyskusje , tak jakby nie było tego problemu .
Dlaczego ?
Pytam kolege Iskre o typ gażnika , bo To jest ważne , i tak naprzykład ;
W weberze ( to co miałem okazje naprawiać , nawet tak niedawno ) gaśnięcie silnika zaraz po uruchomieniu jest często spowodowane tym że mimo zaciągnięcia ssania nie zamyka się przepustnica ssania ( wypina się cięgno lub pęka plastikowy element łączący ) W aisanie wyrabia się płoza
podnosząca przepustnice ( wystarczy wyregulować ) lub jest zepsuty zawór trójdrożny , ewentualnie coś z przewodami podciśnieniowymi jest coś nie tak ( a jest tam tego sporo ) Co do szarpania , to inny temat . Pamiętam , rok temu , walczyłem z tym problemem z cc na gazniku webera . Usprawnienie dopływu ciepłego powietrza do filtra powietrza załatwiło sprawe . Dlaczego - to trzeba by długo wyjaśniać , a i tak nie każdy by się z tym zgodził .
Co do bezpiecznika elektrozaworu wolnych obrotów - w aisanie nie ma !!!!
Jest on bezpośrednio podłączony do centralki sterującej . To wynika ze schematu . Naprawiałem już taką rzecz ( jakiś ,,pomysłowy mechanik "zwarł wszystkie przewody do kupy , i zrobił zwarcie do masy ). Wymiana tranzystora sterującego i opornika zabezpieczającego przywróciła prawidłową prace tego ustrojstwa . W weberze ( chyba żle napisałem wcześniej ) tego zaworu nie ma .