Check engine w e46 chwile po zakupie

18 Wrz 2019, 00:47

Dobry,

kupilem dziś e46 1.9 z lpg stag.
Obejrzałem samochód z zewnątrz, przejechałem się, zabrałem na stację diagnostyczną. Było za późno więc nie podpięto pod komputer, sprawdzono resztę.
Wszystko pokrywało się z tym co mówił sprzedający - przednie opony do wymiany, ręczny do zrobienia, poza tym jakieś pierdoły typu światełko w kabinie i wycieraczka no i maska do zmiany bo lekko wgięta w wyniku uderzenia o hak.

Zdecydowałem się na zakup. Po miejscowości zrobiliśmy bmw jakieś 30km, żeby się przejechać, do bankomatu itp.
Później odrazu wracaliśmy 75km. Pod sam koniec zapalił się check engine i został do końca.
Zatankowałem inny gaz i inne PB trochę pojeździłem na samej benzynie i check cały czas obecny.

Szczerze jestem bardzo zaniepokojony. Jeżeli po przełączeniu na benzyne chceck cały czas jest to jechać z tym po prostu do warsztatu i wpiąć pod komputer? Czy też najpierw do jakiegoś gazownika.
Jestem laikiem ale samochodem jeździł również o wiele bardziej doświadczony kumpel i dla nas obojga samochód jeździ bardzo poprawnie. Nie dzieje się chyba nic niepokojącego.

Czy to może oznaczać jakieś bardzo duże problemy i wydatki typu wymiana całego dołu silnika? Bo zastanawiam się czy sprzedający po prostu czegoś nie zataił, nie wykasował checka i boje sie, że wpieprzyłem sie na minię.

Z gory wielkie dzieki za pomoc.

Jeżeli dodałem temat do złego działu to bardzo proszę o przeniesienie
hhh666
Nowicjusz
 
Posty: 15

18 Wrz 2019, 06:30

Jedz na kompa i się przekonasz nie ma co strzelać.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16249
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

18 Wrz 2019, 14:04

byłem u kumpla mechanika. Podłączył pod komputer:

171 - Adaptacja mieszanki paliwowej poza zakresem
146 - Wypadannie zapłonów cylinder 2