Może być nieszczelność w układzie, nieodpowiednia ilość płynu hydraulicznego itd. Jednak informacje o problemie odczytasz programem o którym wspomniał @Kao i będzie wiadomo czym dokładnie trzeba się zająć i co sprawdzić.
Nie blokuj skrzyżowania i pasów Skrzyżowanie zablokowane przez samochód, który nie zdążył przez nie przejechać np. przed zmianą świateł, to częsty widok. Perspektywa mandatu nie zawsze wystarczy, by zapobiegać takim zachowaniom kierowców. ...
Wodorowa Toyota Mirai we flocie ADAC Niemiecki automobilklub ADAC powiększył swoją flotę o wodorowo-elektryczną Toyotę Mirai. Sedan zasilany ogniwami paliwowymi będzie na co dzień używany przez pracowników klubu w północnej Bawarii. Samochód ...
No to warto sprawdzić czy do pompy dochodzi napięcie i ewentualnie jej się przyjrzeć. Po warunkiem, że jest płyn. Jednak ja proponuję udać się z tym do mechanika, który rozumie zasadę działania hydroactiv. Bo nie każdy mechanik ma o tym pojęcie.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik napisał(a):Bo nie każdy mechanik ma o tym pojęcie.
oj mało jest tych mechaników.... Skoro błędów nie ma to wychodzi na to ze pompa się poddała. Na początek lexią wymusić opuszczenie auta i sprawdzic poziom plynu lsd. Po opuszczeniu na sam dół płyn musi pojawić się w sitku, to jestg właściwy poziom.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.