Clio pojedyncze stuki przy skręcaniu oraz na nierównościach

21 Lis 2019, 19:56

Clio 1.2 16v

Problem od nie dawna. Pierw stuki na nierównościach. Mechanik wymienił jakąś tam tuleje,stabilizatora czy coś, po wymianie zaczął się kolejny problem a więc pojedyncze stuki przy skręcie czy to w lewo/prawo, czasami też podczas hamowania tak już przy samym zatrzymaniu do zera albo podczas ruszania.

Wziąłem sobie podniosłem auto, jestem amatorem w tej dziedzinie ale luzy w kołach coś tam umiem sprawdzić. Lewo/prawo nic, góra dół nic, potem rura pod opone góra dół też bez luzów, ale dziwną rzecz zauważyłem, jak ruszałem tak oponą góra dół łomem to amor z sprężyną równomiernie ruszał się z kołem. To normalne? Wiadomo że to się podczas jazdy rusza, ale tak jak ręcznie sprawdzasz to też tak ma chodzić? Sztywniej to nie powinno stać?

dzięki za odpowiedź.
Auto9292
Nowicjusz
 
Posty: 14

21 Lis 2019, 20:43

Auto9292 napisał(a): Pierw stuki na nierównościach
Jaki odglos a mianowicie:metaliczne czy gluche... :?:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 6169
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

21 Lis 2019, 21:58

Głuche stuki, takie pojedyncze raz przy skręcie w lewo raz w prawo, czasem nie słychać czasem słychać. Sworznie na bank nie bo je dobrze sprawdziłem sam dzisiaj i ostatnio mechanik też je sprawdzał.
Auto9292
Nowicjusz
 
Posty: 14

21 Lis 2019, 22:48

Auto9292 napisał(a): czasem nie słychać czasem słychać.