10 Gru 2009, 20:28
Sprawdz napięcie na zapalniczce po właczeniu zapłonu.Sprawdz też bezpiecznik EF23 w komorze silnika i bezpiecznik F8 w kabinie kierowcy - są to bezpieczniki od zapalniczki w zależności od połączenia - czy napięcie na niej jest stale czy po włączeniu zapłonu.
Co do radia - sprawdz też,czy nie ma na przewodzie zasilającym radio napięcia po włączeniu stacyjki.Bezpiecznik z radia to F9 w kabinie kierowcy.
Zasilanie radia,to przewód żółty,a podtrzymanie pamięci to pomarańczowy.Jest jeszcze brązowo-biały i zielony od podświetlenia ideogramów radia,które włącza sie po włączeniu świateł postojowych.
Ale kolory przewodów i podłaczeń wspomnianej zapalniczki i radia zależą od tego,gdzie samochód był produkowany - w Polsce czy w Korei.Można to sprawdzić po numerze VIN.
Jak nadal będziesz miał problemy z tymi rzeczami to pisz.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...