Volkswagen Eos I 2.0 TSI DSG (200 KM) Cabrio

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Volkswagen Eos w wersji I 2.0 TSI DSG (200 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu cabrio produkowany w latach od 2006 do 2010 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1984 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 200 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 280 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 7.9 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 229 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 8 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 55 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 688 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4407 mm, jest szerokie na 1791 mm, a wysokość jego jest równa 1443 mm. Rozstaw osi na poziomie 2578 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Volkswagen
    Model
    Eos
    Generacja
    I
    Seria
    Cabrio
    Modyfikacja
    2.0 TSI DSG (200 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Cabrio
    Lata produkcji
    2006 - 2010
    Liczba miejsc
    4
    Wymiary i masa
    Długość
    4407 [mm]
    Szerokość
    1791 [mm]
    Wysokość
    1443 [mm]
    Rozstaw osi
    2578 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1545 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1553 [mm]
    Masa własna
    1632 [kg]
    Prześwit
    106 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    380 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    205 [litr]
    Ładowność
    388 [kg]
    Masa całkowita
    2020 [kg]
    Średnica zawracania
    10.90 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika
    1984 [cm³]
    Moc silnika
    147 [kW] | 200 [KM]
    Maksymalne obroty
    od 5 100 do 5 500 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    280 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Rodzaj doładowania
    Turbo
    Układ cylindrów
    Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów
    4
    Średnica cylindra
    82.5 [mm]
    Skok tłoka
    92.8 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    do 1 700 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego
    Intercooler
    Rodzaj paliwa
    E5, E10, Pb95 - benzyna
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Automatyczna DSG (dwusprzęgłowa)
    Liczba biegów
    6
    Rodzaj napędu
    Przedni
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    10.90 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    8.00 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    6.20 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    7.9 [s]
    Zasięg
    od 500 do 890 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa
    55 [litr]
    Prędkość maksymalna
    229 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie
    Niezależne, Kolumny MacPhersona, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne
    Niezależne, Wielowahaczowe, Stabilizator przechyłów
     

    Ocena: 0.0/5

  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT41062] korzystająć z tej wiadomości na PW.