Diesel Gate - na wizerunek marki VW w Polsce

18 Sty 2017, 00:09

Cześć,

Jestem studentem Uniwersytetu Ekonomicznego i przygotowuję pracę na temat wpływu "Diesel Gate" na wizerunek marki VW w Polsce. Staram się o jak najbardziej zróżnicowaną próbę statystyczną, stąd moja prośba do Was o wypełnienie krótkiej ankiety na ww temat pod tym linkiem:

https://goo.gl/forms/01TVozdsJYETzGyR2

Będę wdzięczny za każdą udzieloną odpowiedź :ok:

Z góry dzięki za pomoc ! :)
fixaro
Obserwowany

Auto: Nie mam

30 Lis 2017, 20:11

Co to jest VW ?
To ta marka co kantowała pół świata i kombinowała przekręty z normami spalin w Dieslach podczas badań? :mrgreen: :mrgreen:

Jak dla mnie to... VW zdechło właśnie wtedy.
Nigdy auta od VAGa! Nigdy!
speedyrider
Początkujący

Zdjęcia: 5
Miejscowość: Łomianki
Prawo jazdy: 19 07 1985
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Taczka
Paliwo: Inne
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2017

30 Lis 2017, 21:24

U nas, wizerunek marki popsuły raczej wpadki silnikowe i testowanie aut na klientach. Polacy(masowo usuwający dpf-y) diesel gate mają w głębokim poważaniu, pomijając kilku cwaniaków pragnących wyciągnąć trochę kasy od VAG-a
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Pieniężno
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV

03 Gru 2017, 08:10

Czyli chcesz powiedzieć że japońce, koreańcy i jeszcze kilku innych którzy chcą odszkodowań od Vaga to cwaniaki? :o :shock:
Przecież na przekręcie niemca pół świata staciło więc co w tym złego że za Vaga w sądach się wzieli? A flotówki które musiały uwzględniać normy spalin w papierach by zyskać tańsze oc to też cwaniaki? Że zmuszeni byli wybierać VW zamiast KIA bo normy za wysokie ten drugi miał?