Cześć, szukam rad związanych z dławieniem się silnika oraz szarpaniem w samochodzie: Peugeot 3008, 1.6 HDi, 110KM, przebieg 200 000 km.
Problem pojawia do 2000 obr/min oraz wzrasta wraz ze wzrostem obciążenia silnika. Zjawisko pojawia się najczęściej przy prędkości obrotowej 1400 obr/min oraz 1900 obr/min ale nie jest to zasadą. Problem występuje najczęściej na 4 biegu. Zakładam, że przyczyna związana jest z układem dolotowym i EGR. Do tej pory wymieniony został zawór EGR na nowy firmy Delphi oraz przepływomierz oryginalny, Sensata. Na wymianę przepływomierza zdecydowałem się ponieważ po odpięciu kostki - samochód jeździ normalnie. Niestety, na nowym przepływomierzu problem nadal występuje.
Poniżej zdjęcie z charakterystyką wykreśloną z przepływomierza. Zielona ramka to obszar, w którym występuje problem.
Czy ma ktoś rady na co warto jeszcze zwrócić uwagę? Z góry dziękuję za pomoc
Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
Toyota pokazała 6 modeli elektrycznych - rewolucja w bateriach Samochody elektryczne szturmem wejdą do gamy modelowej Toyoty. Marka pokazała 6 modeli koncepcyjnych, których produkcyjne wersje niedługo pojawią się w salonach marki. Japoński gigant zapowiada wprowadzenie zelektryfikowanych ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.