Cześć, szukam rad związanych z dławieniem się silnika oraz szarpaniem w samochodzie: Peugeot 3008, 1.6 HDi, 110KM, przebieg 200 000 km.
Problem pojawia do 2000 obr/min oraz wzrasta wraz ze wzrostem obciążenia silnika. Zjawisko pojawia się najczęściej przy prędkości obrotowej 1400 obr/min oraz 1900 obr/min ale nie jest to zasadą. Problem występuje najczęściej na 4 biegu. Zakładam, że przyczyna związana jest z układem dolotowym i EGR. Do tej pory wymieniony został zawór EGR na nowy firmy Delphi oraz przepływomierz oryginalny, Sensata. Na wymianę przepływomierza zdecydowałem się ponieważ po odpięciu kostki - samochód jeździ normalnie. Niestety, na nowym przepływomierzu problem nadal występuje.
Poniżej zdjęcie z charakterystyką wykreśloną z przepływomierza. Zielona ramka to obszar, w którym występuje problem.
Czy ma ktoś rady na co warto jeszcze zwrócić uwagę? Z góry dziękuję za pomoc
Przewodnik po konfiguracji nowoczesnego SUV-a klasy premium Dzięki udostępnionym przez Audi zaawansowanym narzędziom możecie skonfigurować kupowane przez siebie auto i w pełni dostosować je do swoich potrzeb. Jak z nich korzystać? Szczegółowa personalizacja modelu Q8 to sposób ...
Ośmiokołowiec, bo cztery koła to za mało! Czy to nie przesada? Aktualne samochody koncepcyjne zasilane energią elektryczną mają po cztery koła. Eliica bo tak nazywa się ten pojazd ośmiokołowy różni się od nich diametralnie – jest duża ma 5100 mm długości, ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.