03 Maj 2016, 00:49
Oczywiście ja polecę jeszcze C5 2.0i 16v Break (kombi) - przepastny bagażnik, pojemny wewnątrz, powyżej 130 KM, jedna z najprędzej polecanych jednostek do współpracy z gazem.
Minusem może być niewielki moment obrotowy, bo to to poniżej 3,5 tysiąca nie idzie. Jest też dosyć głośne, chociaż jak trafisz na wersję Exclusive będziesz miał podwójne szyby.
Z innych opcji to rozglądnąłbym się też może za Vectrą 2.0 z turbo. A jeśli tak bardzo turbo nie chcesz to jest też wersja 2.2, tylko tam są dwie wersje tego silnika i mocniejsza otrzymała bezpośredni wtrysk paliwa i pomijając już instalację gazu ogólnie nie jest polecana.
Najrozsądniejsza i dobra do zagazowania jest opcja 1.8 140KM, która ponoć jako tako ciągnie ten karawan.