Dynamiczne i sportowe auto dla kobiety. do ok 60-70 tys

Dynamiczne i sportowe auto dla kobiety. do ok 60-70 tys

21 Lut 2011, 15:10

Z okazji rozsypania sie podobno niezawodnego silnika 3.0 tdi w moim audi a4, jestem zmuszona znalezc cos nowego. Rozczarowana marka audi, chcialabym kupic cos zupelnie innego, czego nie widzi sie na ulicach codziennie, co zaskoczy mnie bezawaryjnoscia (czy to wogole mozliwe?? ) i komfortem jazdy.
Szukam auta o sportowym charakterze, chetnie diesla, silniejszego niz 150 km. Chetnie coupe, lub w miare sportowa sylwetka. Myslalam o focusie rs (nie ma w dieslu niestety), mitshubishi lancer lub czyms podobnym. Robie 8-10 tys km miesiecznie i wazne bym mogla wygodnie w nim siedziec. Do dyspozycji mamy 60-70 tys zl. Bede wdzieczna za sugestie i rady. Pozdrawiam
sonnenlicht
Nowicjusz
 
Posty: 8
Rejestracja: 21 Lut 2011, 14:59
Miejscowość: POLSKA

Re: Dynamiczne i sportowe auto dla kobiety. do ok 60-70 tys

21 Lut 2011, 15:45

Może Volvo c30 T5 225ps albo D5 185ps? np. [link wygasł]
lub Megane Coupe 2.0TCe 180ps
[link wygasł]
barney
Początkujący
 
Posty: 89
Rejestracja: 18 Lis 2010, 19:53
Miejscowość: polska

Re: Dynamiczne i sportowe auto dla kobiety. do ok 60-70 tys

21 Lut 2011, 15:50

jest z czego wybierać np.
ALFA [link wygasł]
Peugoet [link wygasł]
Mercedes [link wygasł]
Laguna [link wygasł]
ALFA Brera [link wygasł]

jest wiele napewno coś wybierzesz w diesel jak i w benzynie wybór jest duży
tibu1
Początkujący
 
Posty: 164
Rejestracja: 20 Lut 2011, 14:29
Miejscowość: kraków
Prawo jazdy od: 18 11 2007

Re: Dynamiczne i sportowe auto dla kobiety. do ok 60-70 tys

21 Lut 2011, 15:51

Biorąc pod uwagę jak duże przebiegi robisz, warto by było zainteresować się dieslem, bo duży, mocny benzynowy silnik będzie cię kosztował znacznie więcej na stacjach benzynowych :)

Pierwsza opcja to BMW serii 3, o oznaczeniu E91. BMW ma lepsze diesle od VW-Audi, zarówno jeśli chodzi o osiągi, niezawodność i kulturę pracy :) 320d - czyli 2-litrowy diesel, będzie miał 180koni, a wersja 330d/335d ma 245 lub 285 - powinno wystarczyć:) Np: [link wygasł]

Równie dobry diesel pracuje pod maską Alfy Romeo - 2.4 JTD. Co powiesz na taką Brerrę: [link wygasł] , moim zdaniem przy jej wyglądzie, który bardzo się dla kobiet liczy, Audi i BMW mogą się schować:) Jeśli jednak Brerra jest zbyt egzotyczna, to zastanów się nad 159: [link wygasł]

Jest jeszcze Subaru Legacy: [link wygasł] chociaż w tej cenie ciężko będzie o diesla.

Jeśli natomiast dojdziesz do wniosku że wydatki na benzynę nie będą stanowić aż takiego problemu, to jest maksior: Infiniti FX, niestety tylko z silnikami benzynowymi [link wygasł] - to auto zarówno sportowe, jak i SUV :) Tzn. może nie rasowy sportowiec, ale jak na SUVa jeździ świetnie. Ponieważ takie nowe Infiniti w salonie kosztuje krocie, za 60-70tys. zł dostaniesz starsze rocznikowo modele niż w takim BMW, Alfie czy Subaru. Licz się z tym że utrzymanie takiego Infiniti będzie droższe (nie tylko paliwo, ale też ubezpieczenia, nowe opony, przeglądy, ewentualne naprawy).

BMW ma napęd na tył, Alfa na przód, ale oba mogą mieć też 4x4 w zależności od opcji. Subaru i Infiniti mają na 4 koła. Jeśli w twoim A4 nie przeszkadzał ci napęd na przód, to moim zdaniem Alfa jest najbardziej godna uwagi :) Linko podałem przypadkowe, tak byś wiedziała jak dany model wygląda, niekoniecznie są to egzemplarze w dobrym stanie - na zdjęciach i w opisie każdy wygląda ładnie, ale na zakup lepiej udaj się z mechanikiem albo do ASO żeby go sprawdzili czy przypadkiem autko nie jest po wypadku, lub ma 4x większy przebieg niż podany...
ACSznycel
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 848
Zdjęcia: 12
Rejestracja: 14 Gru 2009, 21:51
Miejscowość: z nienacka

Re: Dynamiczne i sportowe auto dla kobiety. do ok 60-70 tys

21 Lut 2011, 16:09

Z powyzszego zestawu bardzo spodobalo mi sie volvo i mercedes, oraz megane coupe.

Alfy odpadaja...sa piekne, ale nie lubie makaronu, wlochow, italodisco i wloskich druzyn pilkarskich, a tak serio- nie bo nie :)
W zeszlym roku siostra wybierala nowe auto i zrobilysmy jazde probna 207 cc - plastik plastikiem plastik pogania. Absolutnie chinskie wykonanie.
BMW- ostatnio jechalam nim jako pasazerka- z zewnatrz prezentuje sie okazale, a w srodku czas zatrzymal sie na latach 90 tych. Przez kilka tygodni jezdzilam 1ka z 2.0 dieslem- chyba 170 koni, ale serce mocniej nie zabilo.

Laguna podoba mi sie bardziej z tylu niz z przodu. Subaru to taka troche nie moja stylistyka. Choc slyszalam ze niezle daja...

W moim a4 mam naped quattro i w sumie swietnie sie spisywal. Ale nie jest to warunek przy nowym aucie. Zastanawialam sie jeszcze nad scirocco, bo moge dolozyc troche kasy.
Jakie silniki polecacie przy megane, clk i volvo...dodam jeszcze ze lubie manualne skrzynie biegow.
sonnenlicht
Nowicjusz
 
Posty: 8
Rejestracja: 21 Lut 2011, 14:59
Miejscowość: POLSKA

Re: Dynamiczne i sportowe auto dla kobiety. do ok 60-70 tys

21 Lut 2011, 16:22

Ja ci mogę polecić bmw 1 i peugeota 308. Peugeot 308 w porównaniu do 207 to niczym niebo a ziemia. W porównaniu do 207 wnętrze jest wykonane ze znakomitych materiałów. Jeżeli lepiej poszukasz to znajdziesz autko z kokpitem w całości obszytym skórą,np:
[link wygasł]
[link wygasł]
beybe
Początkujący
 
Posty: 191
Rejestracja: 08 Cze 2010, 13:20
Miejscowość: Limanowa
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Cykl Atkinsona - na czym on polega i czy oszczędza paliwo? Cykl Atkinsona - na czym on polega i czy oszczędza paliwo?
    Od pewnego czasu coraz częściej napotykamy określenie "silnik pracujący w oszczędnym cyklu Atkinsona". Na czym polega ten cykl i dlaczego zmniejsza zużycie paliwa? Najbardziej dziś rozpowszechnione czterosuwowe silniki benzynowe ...
    Opel Insignia z instalacją gazową LPG Opel Insignia z instalacją gazową LPG
    Opel Insignia z silnikiem 1.4 Turbo LPG ecoFLEX przystosowanym do eksploatacji na skroplonym propanie-butanie (LPG). Fabryczną instalację gazową można zamówić do każdej wersji nadwoziowej flagowego Opla, czyli sedana, ...

  • Re: Dynamiczne i sportowe auto dla kobiety. do ok 60-70 tys

    21 Lut 2011, 16:38

    Za jedynka podziekuje, srodek kicha, do tego baaardzo malo miejsca. A ja nogi dlugie mam. Kiedys kilka dni jezdzilam wlasie 2litrowym dieslem. 170 koni spisuje sie niezle ALE
    rozwala mnie system START-STOP ( jest w kazdej ?? ) oraz wlasnie ten brak miejsca. Mialam problemy by wsiasc do tego auta, a zajecie miejsca z tylu jest prawie niemozliwe.
    Maja niemcy poczucie humoru...
    Czy jest tu ktos kto jezdzi lancerem, focusem rs lub moze innym fajnym autem.
    Pytalam tez wczesniej o scirocco. Domyslam sie ze sa mniej i bardziej zawodne silniki-ja po doswiadczeniach z 2.0 TDi i 3.0 TDi chcialabym jakas inna jednostke napedowa.
    sonnenlicht
    Nowicjusz
     
    Posty: 8
    Rejestracja: 21 Lut 2011, 14:59
    Miejscowość: POLSKA

    Re: Dynamiczne i sportowe auto dla kobiety. do ok 60-70 tys

    21 Lut 2011, 16:39

    Lexus GS300
    [link wygasł]
    Lexus is250
    [link wygasł]
    Masz nawet z napędem na 4 koła.

    Jaguar X-KR
    [link wygasł]
    Jeździ taki po moim mieście. Muszę przyznać, że prezentuje się oszałamiająco.

    [link wygasł]
    Ostatnio edytowany przez Libre 21 Lut 2011, 16:43, edytowano w sumie 4 razy
    Libre
    Aktywny
     
    Posty: 336
    Rejestracja: 28 Cze 2010, 11:17
    Miejscowość: Sosnowiec
    Auto: Seat Ibiza

    Re: Dynamiczne i sportowe auto dla kobiety. do ok 60-70 tys

    21 Lut 2011, 16:40

    nie znam nowych silników volvo ale myslę ze diesel to solidna jednostka, a benzynowe w starszych modelach chodzą bez zarzutu.

    w mercedesie nie spotkałem się aby jednostka była nie dopracowana benzynowa jak i wysokoprężna. są to solidne silniki przygotowane na pokonanie dużej ilości km.

    w renault był bym za slinikiem 2.0 dCi, jeździłem takim i fajnie to chodzi. Jest to młode auto więc nie wiadomo jakie sprawy z wiekiem i użytkowaniem bedą się pojawiać
    tibu1
    Początkujący
     
    Posty: 164
    Rejestracja: 20 Lut 2011, 14:29
    Miejscowość: kraków
    Prawo jazdy od: 18 11 2007

    Re: Dynamiczne i sportowe auto dla kobiety. do ok 60-70 tys

    21 Lut 2011, 16:47

    sonnenlicht napisał(a):Za jedynka podziekuje, srodek kicha, do tego baaardzo malo miejsca. A ja nogi dlugie mam. Kiedys kilka dni jezdzilam wlasie 2litrowym dieslem. 170 koni spisuje sie niezle ALE
    rozwala mnie system START-STOP ( jest w kazdej ?? ) oraz wlasnie ten brak miejsca. Mialam problemy by wsiasc do tego auta, a zajecie miejsca z tylu jest prawie niemozliwe.
    Maja niemcy poczucie humoru...
    Czy jest tu ktos kto jezdzi lancerem, focusem rs lub moze innym fajnym autem.
    Pytalam tez wczesniej o scirocco. Domyslam sie ze sa mniej i bardziej zawodne silniki-ja po doswiadczeniach z 2.0 TDi i 3.0 TDi chcialabym jakas inna jednostke napedowa.


    To chyba niezłe bydle z Ciebie :razz: Ja mam 184cm i 101kg i w miarę normalnie się zapakowałem do 1er, chyba nawet więcej miejsca niż w mojej trójce. Ogólnie to jak robisz takie trasy to nie schodź poniżej klasy średniej, megane to będzie dla Ciebie katorga. Szukaj E90 w 2.0d lub 3.0d/3.5d pod maską.
    jiGsaw
    Forumowicz VIP
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 5038
    Rejestracja: 10 Lip 2008, 12:42
    Miejscowość: Rumia
    Auto: BMW

    Re: Dynamiczne i sportowe auto dla kobiety. do ok 60-70 tys

    21 Lut 2011, 17:57

    Dluga kobitka po prostu... Duzo lepiej czulam sie np w a3 niz w jedynce. A i siedzenia audi ma wygodniejsze.
    sonnenlicht
    Nowicjusz
     
    Posty: 8
    Rejestracja: 21 Lut 2011, 14:59
    Miejscowość: POLSKA

    Re: Dynamiczne i sportowe auto dla kobiety. do ok 60-70 tys

    21 Lut 2011, 18:24

    ja bym za mercedesem piękne auto, silniki dobre, duże wnetrze napewno bedziesz się tam czuła bardzo dobrze;]
    tibu1
    Początkujący
     
    Posty: 164
    Rejestracja: 20 Lut 2011, 14:29
    Miejscowość: kraków
    Prawo jazdy od: 18 11 2007

    Re: Dynamiczne i sportowe auto dla kobiety. do ok 60-70 tys

    21 Lut 2011, 22:10

    Lexus mi sie spoobal....choc taki grzeczny z niego sportowiec, za to jaguar wyglada z tylu jak lanos...
    Poszukam na dniach jakiegos clk w okolicach i sobie go dobrze obejrze. Jakis silnik lepszy niz inny? Jak spisuje sie manual w mercedesie?
    sonnenlicht
    Nowicjusz
     
    Posty: 8
    Rejestracja: 21 Lut 2011, 14:59
    Miejscowość: POLSKA

    Re: Dynamiczne i sportowe auto dla kobiety. do ok 60-70 tys

    22 Lut 2011, 09:34

    Ja jeżdżę też Lancerem X - a o takiego właśnie chyba ci chodzi, tylko że w wersji Ralliart ewentulanie EVO... Bo standardowo ma 110 albo 140 koni, a to trochę za mało by go nazwać sportowym - poza tym benzynowy silnik w twoim przypadku to nienajlepsza propozycja. Prowadzi się fajnie, ma bardzo dobre zawieszenie i układ kierowniczy, wygląda fajnie zarówno w środku jak i na zewnątrz, ale jest w nim kilka ale: głośny, mały bagażnik, troche za krótki podłokietnik, jak zapalisz światła (a masz taki obowiązek), to w słoneczny dzień nic nie widać na wyświetlaczu radia.

    Sirocco też fajne, ale ma te same silniki co Audi (a w zasadzie Audi ma te same co VW :) ) więc skoro Audi cię zawiodło to nie wiem czy pakowanie się w bratniego VW ma dla ciebie sens:)

    Volvo będzie jeszcze ciaśniejsze niż BMW serii 1 - pojedź do salonu lub komisu i się nim przejedź, wtedy sama ocenisz czy jest ok czy nie.

    Skoro Alfa odpada, to Lexus, BMW, Mercedes i opcjonalnie Renault Megane 2.0 TCE (czyli benzyniak z turbo) moim zdaniem są faworytami...
    ACSznycel
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 848
    Zdjęcia: 12
    Rejestracja: 14 Gru 2009, 21:51
    Miejscowość: z nienacka

    Re: Dynamiczne i sportowe auto dla kobiety. do ok 60-70 tys

    22 Lut 2011, 10:07

    Passat W 8 ze skrzynia manualna, dynamika, emocje, niezawodnosc-nic dodac nic ujac.
    Albo S4 2.7 Bi-Turbo.
    Pelna gama zarowek LED SMD, car audio, wachacze do vag, sprzet do diagnostyki!
    Seba TDI
    Początkujący
     
    Posty: 159
    Rejestracja: 29 Sty 2011, 20:58
    Miejscowość: Crewe UK
     
    • Warto przeczytać
    • passat b5 german style
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      Autosacrum 2009
      S2020005