Ekonomiczne auto do 15k. Dziennie 100km

02 Lip 2011, 21:10

wydaje mi się że jak najbardziej.a matiza autem mi się wydaje że nazwać nie można ale tak jak rozmawiam z sąsiadka typu kiedy kupi Pani sobie samochód?przecież mam matiza?ale ja mówiłem samochód a nie 'samochód' taki zarcik.:)
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany
 
Posty: 981
Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

03 Lip 2011, 06:58

seba145 napisał(a):a matiza autem mi się wydaje że nazwać nie można ale tak jak rozmawiam z sąsiadka typu kiedy kupi Pani sobie samochód?przecież mam matiza?ale ja mówiłem samochód a nie 'samochód' taki zarcik.:)


A Twoje CC 700 można nazwać samochodem? Matiz zapewni lepsze przyspieszenie i więcej miejsca, ma zdecydowanie lepsze wyposażenie. Więc pod tym względem zastanowiłbym się czemu Ty sobie nie kupisz samochodu :lol:

Daruj sobie na przyszłość pisanie takich bzdur po publicznym forum, a jeśli chcesz dalej twierdzić, że Matiz to nie samochód to najpierw sam kup sobie samochód :evil:
Gdybyś przesiadł się z np. Mondeo, Vectry, Omegi czy chociażby E36 to mógłbyś powiedzieć, że to nie jest samochód bo różnica byłby wówczas znaczna. W obecnym układzie uważam to za bzdurę z Twojej strony. Koniec tematu.


Wybaczcie OT ale śmieszą mnie takie rady, gdzie gość twierdzi że Matiz nie jest samochodem a sam jeździ CC 700.
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."
stasiowski121
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2201
Miejscowość: Podkarpacie
Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
Silnik: 2.5 TDI AXG
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna