Elektryka Wariuje w Fiacie Punto II 1.2

28 Lut 2015, 11:28

Witam. Dość niedawno kupiłem Fiata Punto II 1.2 i na początku zdarzył się już ten sam problem jak i teraz, dlatego postanowiłem napisać o pomoc. Mianowicie elektryka wariuje, czyli np. włączam lewy kierunkowskaz to włącza się tylna wycieraczka, z tyłu światła migają jak chcą, w środku lampka się tak przyciemnia jakby akumulator był słaby, odpalać samochód odpala ale po chwili gaśnie sam. Postojówek nawet włączać nie muszę, wystarczy że włączę jakiś kierunek to same się włączają B|. teraz tak, czytałem na innych forach to pisali że kabel masy, a więc styki akumulatora przeczyściłem, pierwszy punkt masy przeczyściłem ( dalej nie grzebałem bo nie jestem mechanikiem i jestem zielony w tym i nie chciałem grzebać), w stacyjce zobaczyłem czy wszystko jest na swoim miejscu no i hmm chyba na tyle. Proszę o jakiekolwiek podpowiedzi co może być przyczyna taki wariacji elektryki.
Pozdrawiam
WiceWersa
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 14 05 2013
Auto: Audi A3

01 Mar 2015, 11:43

Posprawdzaj wtyczki na wszystkich reflektorach. Szczególnie na tylnych, bo te są zespolone. Posprawdzaj czy jest masa na każdej wtyczce, czy jest napięcie na pinie, na kórym ma być, a nie dodatkowo na innych. Posprawdzaj też złaczki przy przełacznikach, włacznikach, czy nie są nadpalone, mokre itd.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

09 Mar 2015, 11:27

Ja nie mam czasu co chwilę odstawiać auta do elektryka, elektronika często wariuje i najlepiej mieć swój tester diagnostyczny pod ręką, zawsze sobie wszystko od razu sprawdzi i będziesz wiedział co szwankuje. Tu sa tanie [reklama]
Ostatnio edytowany przez MotoAlbercik, 10 Mar 2015, 09:13, edytowano w sumie 1 raz