Filtr cząsteczek stałych

Filtr cząsteczek stałych

02 Wrz 2011, 21:42

Czy istnieje mozliwosc bez wymiany na nowy,zneutralizowac zapchany filtr czasteczek stalych. Probowalem juz przez 15 minut jechac ze stala szybkoscia 60km/h,to nic nie dalo. Czy mozna usunac cos z wnetrza tegoz filtra ico moze z tego wyniknac?? Auto porusza sie w programie awaryjnym.Chodzi samochod dostawczy Crafter..
Edekk
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 02 Wrz 2011, 21:23
Auto: Crafter Dostawczy,Fiat Dukato

Re: Filtr cząsteczek stałych

02 Wrz 2011, 23:20

Kolo 1500-2000 profesionalne wymontowanie FAP'a kosztuje, lacznie ze zmiana softu, badz podlaczenia emulatora FAP. To albo, kupno kolejnego FAP, nic innego z tym ustrojstwem nie zrobisz.

FAP kompletnie w niczym silnikowi i itp nie pomaga, jak masz obawy o jego usuniecie, ale trzeba to zrobic w warsztacie ktory sie na tym zna, to taki wynalazek obok katalizatora czy EGR zeby samochody byly bardziej eko.
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Rejestracja: 06 Lut 2011, 19:53
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

Re: Filtr cząsteczek stałych

03 Wrz 2011, 09:43

Podobno na zapchany FAP pomaga 'przepalenie rury' :D. Tzn ciśniesz go jakiś czas na wysokich obr 8)
LukVanDud
Nowicjusz
 
Posty: 18
Rejestracja: 31 Sie 2011, 18:21
Auto: Honda Accord CE7, 1.8i 115KM

Re: Filtr cząsteczek stałych

14 Paź 2011, 21:38

u mnie - Chevrolet Lacetti - pomogło jechanie autostrada tak przynajmniej 100km/h. Przejechałem tak ok 15 km i akurat pod domem mi zgasła lampka. Ten filtr to jest jakaś pomyłka..
mateusz3112
Początkujący
 
Posty: 109
Rejestracja: 21 Sty 2009, 19:13

Re: Filtr cząsteczek stałych

08 Sty 2012, 18:50

Witam
Ja miałem problemy z filtrem w Oplu Astrze III z silnikiem 1.9. Znalazłem firmę która robi emulatory i skorzystałem z ich oferty. Filtr usuwałem w Mostach koło Gdyni. Całość kosztowała mnie 1500 zł.

Pozdrawiam
Abakus
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 08 Sty 2012, 18:39
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: Peugeot 307 1.6 hdi

Re: Filtr cząsteczek stałych

23 Sty 2018, 22:08

Witam
jeśli występują problemy z Filtrem cząstek stałych (przerabiałem to w moim aucie vw golf IV ) polecam zregenerowanie. Mi firma tak zregenerowała filterek za nie duże pieniądze, wszystko jest ok, miła obsługa wszystko wytłumaczyli jeszcze gwarancję na usługę dostałem.
wiki2007
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 23 Sty 2018, 21:57
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: vw golf VI
Silnik: 1,6 tdi 105KM
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi e-tron GT concept - stylistyka i nadwozie Audi e-tron GT concept - stylistyka i nadwozie
    Niskie, szerokie i z dużym rozstawem osi – oto proporcje klasycznego Gran Turismo. Wpisuje się w nie również Audi e-tron GT concept. Ma 4,96 m. długości, 1,96 m. szerokości i 1,38 m. wysokości. Lekka karoseria ...
    Ostre zakręty, zakosy i serpentyny pod kontrolą Ostre zakręty, zakosy i serpentyny pod kontrolą
    Sezon wycieczek na wędrówki górskie trwa. Wielu turystów pokonuje autem setki kilometrów, aby dojechać do celu. Droga często jest bardzo wymagająca, głównie ze względu na liczne ostre zakręty, ...

  •