Ford Focus 1.8 TDDI i Seat Ibiza 1.9 TDI

Re: Ford Focus 1.8 TDDI i Seat Ibiza 1.9 TDI

31 Maj 2011, 20:54

Jak dwumas padnie mozna zwykle kolo zalozyc na 99,99%, w Passatach 1,9 TDI 110KM tak robia, nie wiem tylko czy ma to jakies skutki uboczne(nie powinno, tym bardziej w 90KM, gdy z fabryki wychdzily wersje z dwumasem i bez). Ale komplet z kolem + sprzeglem i itp, w cale nie bedzie duzo tanszy, niz komplet z dwumasem i reszta do 1,9 TDI 90KM. :)
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Rejestracja: 06 Lut 2011, 19:53
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

Re: Ford Focus 1.8 TDDI i Seat Ibiza 1.9 TDI

31 Maj 2011, 20:58

dobra tam:)jak nie znajde TDI to kupie benzynke i zagazuje :wink:
jaro777
Nowicjusz
 
Posty: 19
Rejestracja: 31 Maj 2011, 10:15
Miejscowość: Pułtusk

Re: Ford Focus 1.8 TDDI i Seat Ibiza 1.9 TDI

31 Maj 2011, 21:00

Czimi napisał(a):Jak dwumas padnie mozna zwykle kolo zalozyc na 99,99%, w Passatach 1,9 TDI 110KM tak robia, nie wiem tylko czy ma to jakies skutki uboczne(nie powinno, tym bardziej w 90KM, gdy z fabryki wychdzily wersje z dwumasem i bez). Ale komplet z kolem + sprzeglem i itp, w cale nie bedzie duzo tanszy, niz komplet z dwumasem i reszta do 1,9 TDI 90KM. :)


I owszem, należy też spojrzeć na symbol kodowy silnika, bo wersje 90 KM było dwie albo nawet trzy. Przykładowo 1Z miał dwumasę w Golfie III synchro a w innych wersjach Golfa III już nie.
Z resztą tak jak napisano wyżej, wymiana na zwykłe sprzęgło załatwi sprawę, dodatkowo za jakieś 300-400 zł podnosisz moc modyfikując soft komputera do jakiś 120 KM i wówczas już na pewno nie będziesz narzekał. :smile:
stasiowski121
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2202
Rejestracja: 21 Sty 2010, 19:20
Miejscowość: Podkarpacie
Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
Silnik: 2.5 TDI AXG
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

Re: Ford Focus 1.8 TDDI i Seat Ibiza 1.9 TDI

31 Maj 2011, 21:06

I owszem, należy też spojrzeć na symbol kodowy silnika, bo wersje 90 KM było dwie albo nawet trzy. Przykładowo 1Z miał dwumasę w Golfie III synchro a w innych wersjach Golfa III już nie.
Z resztą tak jak napisano wyżej, wymiana na zwykłe sprzęgło załatwi sprawę, dodatkowo za jakieś 300-400 zł podnosisz moc modyfikując soft komputera do jakiś 120 KM i wówczas już na pewno nie będziesz narzekał. :smile:[/quote]


i przy 90 czy 68 nie bede narzekal bo glownie chodzi o ekonomie silnika;)oby tylko nieraz dal rade minac tira a jaks skoda 1,3 daje rade to i ibiza da :lol:

[ Dodano: 1 Czerwiec 2011, 18:15 ]
czyli zdecydowanie ibiza?
jaro777
Nowicjusz
 
Posty: 19
Rejestracja: 31 Maj 2011, 10:15
Miejscowość: Pułtusk
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wyższa szkoła jazdy dla kierowców i narciarzy Wyższa szkoła jazdy dla kierowców i narciarzy
    Wyjazdy na narty dają miłośnikom tego sportu dużo radości i satysfakcji. Wbrew pozorom narciarstwo alpejskie i podróżowanie samochodem mają wiele wspólnego. By przyjemne doznania z jazdy na nartach i podróży ...
    Ogrzewanie kabiny podczas postoju i komfortowe warunki pracy Ogrzewanie kabiny podczas postoju i komfortowe warunki pracy
    Transport spedycyjny to potężna gałąź europejskiej gospodarki. Codziennie miliony kierowców pokonują setki kilometrów autostrad i dróg by dowieźć dany ładunek w wyznaczone miejsce o wyznaczonym czasie. ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      VW Passat CC
      Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      Infiniti Q50