Ford mondeo mk3 kupno, ocena do 11 tysiecy

03 Gru 2014, 15:24

Witam napaliłem się na ten samochód wszystko mi pasuje ocenicie go nie znam się za bardzo na fordach i moje pytanie czy mondeo mk3 po 2003 przeszedł lift i nie ma już problemów z korozją bo znajomy ma rocznik 2001 i pokazały się oznaki korozji, tu znalazłem za fajną cene bardzo ładny egzemplarz ocenicie widziałem że moderator Koniu ma dość dużą wiedzę na temat fordów wypowiesz się ? dzięki pozdrawiam.
[link do oferty na Olx wygasł]
Jeśli wasze opinie będą pozytywne na pierwszy rzut oka to jadę go oglądać i kupić jeśli na miejscu nic mnie nie zaskoczy w nim :)
DORZUCE JESZCZE TEGO [link do oferty na Olx wygasł]
Draters
Początkujący
 
Posty: 190
Prawo jazdy: 10 05 2010
Przebieg/rok: 31tys. km
Auto: honda civic
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Liftback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

03 Gru 2014, 15:40

Więc tak. Za 9 tysięcy nie kupisz żadnego dobrego Mk3 z początku produkcji :/
Min to 10k na dobre Mk3 w podstawie z początku produkcji.
Te 2 pewnie kiedyś jeździły po flocie i na 99,9 % będą potrzebować dużego/b. dużego wkładu finansowego.
po 2003 roku (lifting) poprawiono zabezpieczenie ale korozja po prostu była w mniejszym stopniu. 100% nie zlikwidowali tego problemu.
Silniki.
Do gazu 2.5 v6 ale za 11k nie kupisz.
Bez gazu odpuść - 1.8 16v 110KM ( za słaby) oraz 1.8 SCI- niewypał, wtrysk bezpośredni, dużo problemów, kłopotliwy serwis.
Diesle- TDDI okej, TDCI kiepskie, nie pakuj się w to. Poprawiony trochę był 2.2 TDCi ale raz że nie ten budżet a dwa że w jakimś znacznym stopniu też nie.
Przykładowy myślę że dobry Ford (przynajmniej oferta)
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Gość sprowadza dużo Fordów, kiedyś oglądałem kilka to były ładne.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

03 Gru 2014, 15:46