Ford Scort 1,8D

02 Wrz 2009, 18:30

Witam
Posiadam autko w/w i mam z nim od początku taki problem, a mianowicie ciężko pali. Gdy przekręcam stacyjka próbując zapalić to muszę trochę tak kręcić nim odpali. Niekiedy jest szybciej ale to wtedy gdy chwile przedtem go zgasiłem. Co może być przyczyna? A i jeszcze drugi problem to niekiedy w ogóle nie chwyta zapłon, gdy przekręcam stacyjkę słyszę takie <tyk> jakby akumulator był wyładowany, ale po jakimś czasie próbując odpalić w końcu złapie. Co tego może być przyczyna? Ktoś może mi pomoc? Z góry dzięki:)

Samochód to:
Ford Escort hatchback - 1,8 diesel - I połowa 1991r.
zabazsc
Nowicjusz
 
Posty: 23
Miejscowość: Śląsk
  • 02 Wrz 2009, 18:33

    Swiece zarowe do sprawdzenia w pierwszej kolejnosci.
    W Krwi benzyna, zamiast Serca turbina
    dawidbn
    Zaawansowany
     
    Posty: 777
    Miejscowość: Koszalin

    02 Wrz 2009, 18:42

    Możliwe że zapowietrza się układ paliwowy.Jeżeli masz pompę Lucas to ona jest bardzo wrażliwa na brak paliwa,w zbiorniku ma byc minimum 10 litrow.
    andrzej_124
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1704

    02 Wrz 2009, 18:46

    Witam, to "tyk" to jest elektromagnes w rozruszniku na 100%, a to ze cieżko pali to dopuki nie wymienisz świec żarowych to podgrzewaj troche dluzej swiece zarowe bo szkoda akumulatora
    janek_mechanik
    Nowicjusz
     
    Posty: 9
    Miejscowość: Tychowo

    02 Wrz 2009, 23:51

    Nawet gdy wymieniłem świece żarowe to było tak samo. Czy to może być wina pompy paliwowej? Coś mi ktoś o tym mówił ale ja nie jestem mechanikiem wiec nie wiem. Co do tego <tyk> to jak można sobie z tym poradzić?
    zabazsc
    Nowicjusz
     
    Posty: 23
    Miejscowość: Śląsk

    03 Wrz 2009, 04:55

    Heh, mój ojciec w Sierce 1.8 TD miał takie objawy jak pierścionki były do wymiany. Ale zacznij od świec, pompy i wtrysków.
    stasiowski121
     
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Bugatti type 57 Sc Atlantic
      Bugatti Type 57 SC Atlantic. Produkcja modelu type 57 zaczeła się w 1934 roku i trwała aż do 1940. Wersja Atlantic weszła do produkcji w 1936 roku.Jean Bugatti był synem założyciela tej szlachetnej marki i zarazem projektantem ...

    03 Wrz 2009, 07:17

    Jak już pisałem świece są wymienione, a co do pompy i wtrysków to mam rozumieć wymiana czy jak? A i co z tym <tyk> jest ktoś w stanie mi napisać jak to zrobić?:)
    zabazsc
    Nowicjusz
     
    Posty: 23
    Miejscowość: Śląsk

    03 Wrz 2009, 14:02

    A tak dla pewności podaj jeszcze przebieg samochodu.
    stasiowski121
     

    03 Wrz 2009, 14:43

    Żeby usunać to tyk musisz wymontowac rozrusznik i najlepiej by bylo zawiesc go do elektryka. Jesli sie nie znasz na tym to nie rob tego
    janek_mechanik
    Nowicjusz
     
    Posty: 9
    Miejscowość: Tychowo

    03 Wrz 2009, 18:23

    Ja go kupiłem z około 170tyś. km i wtedy już ciężko palił ale teraz jego przebieg to około 220tyś. km. Na elektryce się nie znam ale wymontować to będę umiał sam. :wink:
    zabazsc
    Nowicjusz
     
    Posty: 23
    Miejscowość: Śląsk