29 Kwi 2015, 22:17
Ja się źle wyraziłem, o dachowaniu to właśnie chodziło mi o inne auto, inny egzemplarz, po prostu to nie skarpetki, że kupiłem białe a teraz wezmę czarne, każde auto to odrębna historia stan itd..
A tutaj już wiem co w trawie piszczy, No właśnie mam dobry silnik, fakt bo jak ktoś lubi poszaleć to nawet można podnieść moc do dobrych 190 KM na zwykłym osprzęcie, super tylko z tym zawieszeniem to chyba mogę po autostradach niemieckich pojeździć, bo w miastach a nawet na obrzeżach to jest obłęd!
Tylko no nie wiem jak to ugryźć bo diagności na stacjach nie widza problemu, bo pewnie te komputerki nie wykazują jakiś odchyleń od normy w pracy zawieszenia, a tłucze bo pewnie coś nie trzyma, coś jest stare..
Może tuleje wahacza, łączniki, gumy, sworznie no trudno powiedzieć.
Ale jednocześnie jechałem mk5 1, 9tdi 2004 rok - kolega akurat śmiga takim, zupełnie inny komfort, cichutko zawieszenie pracuje, fakt no inna generacja auta ale nie sądze żeby Polo, Golfy, Lupo, Arosy itd..Audi A3 z lat 98-2003 miały takie paskudne zawieszenie.
Pytanie też podręcznikowe czy jeśli raz wytłucze się zawieszenie które dała fabryka- można wrócić do stanu początkowego montując części z górnej półki?
typu bilstein, kayaba, lemforder itd?
A co do biegów, trudno powiedzieć, ale o ile jedynka jest toporna z tym ze wkłada się ją raczej na postoju i zawsze można z dwójki przełączyć o tyle przełączanie dwójka-trójka, jeśli jest jakaś blokada przy trójce to jest kolejny problem. Coś jest nie tak ale trudno powiedzieć i tak pomyślałem że co będę inwestował może znajdę inne "GTI" w lepszym stanie ale wątpie.
Za auto dałem 11500 - 8 miesięcy temu