GOLF IV 1.4 16V 98r. - miga kontrolka oleju

Re: GOLF IV 1.4 16V 98r. - miga kontrolka oleju

09 Kwi 2013, 21:29

jeśli doktorek ci nie pomógł to olej mineralny obawiam się że nic nie da ale to twoje ryzyko i kasa ja bym tego nie robił a koszty niesą tak olbrzymie przy panewkach i robota też niezabardzo skomplikowana tylko czas i upierdzielony po pachy :cry:
ibko
Nowicjusz
 
Posty: 37
Rejestracja: 03 Kwi 2013, 14:06
Prawo jazdy od: 28 06 1987
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: mercedes
Silnik: 2300
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1985

Re: GOLF IV 1.4 16V 98r. - miga kontrolka oleju

09 Kwi 2013, 22:15

To mnie troche uspokoiłeś :yes: ale czy wymienić odrazu też pompę czy raczej skupić się na panewkach, a tak swoją drogą to już jeżdżę z miesiąc z tak mrugającą kontrolka więc ciekawe czy nie narobiło się tam więcej szkód :(
Saymon
Nowicjusz
 
Posty: 11
Rejestracja: 21 Mar 2013, 12:51
Prawo jazdy od: 10 08 1999
Auto: VW

Re: GOLF IV 1.4 16V 98r. - miga kontrolka oleju

10 Kwi 2013, 14:05

Szkód raczej się nie narobiło.
Co do pompy i panewek - można sprawdzić samą pompę i jej wydajność. W pompie mógł paść np. zawór upustowy. Ale jak już będziesz się z tym babrał, to lepiej wymienić i pompę i panewki przy jednej robocie.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14464
Zdjęcia: 1184
Rejestracja: 12 Gru 2006, 14:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

Re: GOLF IV 1.4 16V 98r. - miga kontrolka oleju

10 Kwi 2013, 15:14

Aha no o to właśnie mi chodziło, dobra to wymieniam obydwie rzeczy odrazu i zobaczymy, odezwe się jak poszło :) Dziękuję
Saymon
Nowicjusz
 
Posty: 11
Rejestracja: 21 Mar 2013, 12:51
Prawo jazdy od: 10 08 1999
Auto: VW

Re: GOLF IV 1.4 16V 98r. - miga kontrolka oleju

11 Kwi 2013, 12:32

Mineralny to dobry pomysł,tylko, o indeksie letnim nie mniejszym jak 50,czyli 15W50,lub 20W50 !Ale wcześniej zastosowałbym jakiś dobry płukacz silnika,porządnej firmy, przed wylaniem starego oleju,być może coś przytkało magistralę olejową.Zużyta pompa olejowa zazwyczaj, daje odgłosy,np chrobotania.Olej świeży można wlać,gdy się przesadzi z Doktorkiem,to skutek jest odwrotny,ciśnienie oleju może wtedy spaść.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 6944
Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Systemy wspomagające kierowcę - prawie jak sztuczna inteligencja Systemy wspomagające kierowcę - prawie jak sztuczna inteligencja
    Specjaliści przewidują, że w najbliższych latach – obok napędów alternatywnych – najważniejszym kierunkiem w motoryzacji stanie się rozwój pojazdów autonomicznych. To przyszłość, jednak już ...
    [C] A3 1,8 / Xsara 1,8 / Astra G 1,8 / Corolla e11 1,6 / Golf IV 2,0 [C] A3 1,8 / Xsara 1,8 / Astra G 1,8 / Corolla e11 1,6 / Golf IV 2,0
    Podstawowe kryteria zestawienia: - samochody segmentu C - nadwozie hatchback 5d - silnik benzynowy o mocy ok. 120KM - manualna skrzynia biegów - modele z ok. 2000r. Wytypowane modele do zestawienia: - Audi A3 8L 1,8 ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Infiniti Q50
      Subaru Impreza STI
      Jaguar
      MINI Clubman Bond Street, tył