Grzałka w obiegu parownika

grzałka w obiegu parownika

15 Kwi 2012, 12:23

witam mam pytanie odnosnie reduktora Landi Renzo,ponieważ ma zamiar wpiąć sobie grzałeczke w obieg płynu,aby szybciej podgrzewał sie parownik i tym samym przełaczał na gaz, mam pytanie które wejscie najlpeiej byłoby wpiac górne czy dolne, zauwazyłem ze gorne wejscie w ktore wpiety jest wąż szybciej sie nagrzewa, natomias na dolnym zamontowany jest czujnik temperatury, ktore jest zasilanie ktorev powrot czy ma to jakies znazcenie?
cinek150
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 15 Kwi 2012, 12:00
Prawo jazdy od: 01 01 1990

Re: grzałka w obiegu parownika

15 Kwi 2012, 18:06

musisz podłaczyć w przewód zasilający. Niestety nie wiem czy zasilanie masz podłączone z góry czy z dołu, ale z twojego opisu wynika że górny bo szybciej się grzeje.
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Rejestracja: 01 Lut 2009, 18:45
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    5 milionów samochodów hybrydowych Toyoty i Lexusa na świecie 5 milionów samochodów hybrydowych Toyoty i Lexusa na świecie
    Toyota Motor Corporation z siedzibą w Tokio ogłosiła, że skumulowana sprzedaż samochodów hybrydowych na świecie przekroczyła 5 milionów egzemplarzy. W dniu 31 marca 2013 roku liczba ta wynosiła 5.125 miliona ...
    Wartość rezydualna, czyli co zrobić, żeby jak najmniej stracić Wartość rezydualna, czyli co zrobić, żeby jak najmniej stracić
    Samochody tracą na wartości najbardziej w ciągu pierwszych trzech lat eksploatacji. Po tym okresie cena auta spada nawet do 40 proc. jego wartości początkowej. Jeśli jest to intensywnie eksploatowany samochód firmowy, który ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      GTP Light
      Jaguar