Honda Accord V 2.0i kilka problemów...

Honda Accord V 2.0i kilka problemów...

28 Wrz 2010, 18:12

Witam wszystkich!! Jest to mój pierwszy post na tym forum, liczę na jakąś pomoc. Na wstępie oczywiście powiem wam trochę o samochodzie jest to Honda Accord V z rocznika 97', silnik 2.0i 131KM 237 tys km przejechane, samochód jest w LPG instalacja nie podam modelu bo nie znam wiem że jakaś holenderska, teraz przejdę do rzeczy mam z nim następujące problemy:

1) Wcześniej miałem problem z odpalaniem czasami kręciłem 5 minut i nie chciał palić ani na gazie ani na benzie tz po tych 5 minutach palił z wielkim trudem, teraz się uspokoiło ale zapewne powróci bo już kiedyś tak miałem, jak jeździłem cały dzień na benzynie to palił zawsze od kopa po pojeżdżeniu na gazie pojawiał się problem z odpalaniem. Ogólnie rano nie odpala mi od razu tylko trochę muszę go pokręcić, mam jeszcze passata b3 czy toyote tacome tam pale od kopa zawsze i wszędzie.

2) W czasie jazdy i postoju zresztą też czasami (od razu po odpaleniu rano) na zimnym silniku spada z obrotów i gaśnie np. na skrzyżowaniach co jest strasznie uciążliwe muszę go gazować jak stoi na luzie bo zgaśnie, od razu po odpaleniu chodzi normalnie, przejadę się z minutę i się tak dzieje, jak silnik się rozgrzeje nie ma problemu samochód chodzi elegancko.

3) Na biegu jałowym, przy stałych obrotach 900rpm, trzęsie silnikiem, drgania przenoszą się do wnętrza samochodu na kierownice, gałkę biegów, bądź na drzwi gdy te są otwarte

4) Przy hamowaniu z większych prędkości słychać takie dość dobitne bicie.

5) Ostatnio zapalała mi się kontrolka check engine, a obroty na biegu jałowym wzrastały do 1500rpm, czego to mogła być przyczyna miałem już tak pare miesięcy temu, teraz jakiś tydzień temu też i jakiś miesiąc temu to samo, na ogół nie występuje to codziennie tylko czasami.

6) Ostatnio zwiększyło mi się spalanie gazu, przynajmniej tak mi się wydaje i to o jakieś 2-3 litry, czy to może być winą tego że przedziurawił mi się tłumik środkowy, tz rura przerdzewiała tak że w ogóle odpadła trochę ją zespawałem, po tym incydencie tak jak by więcej palił i nie miał mocy

Jeżeli ktoś by znał odpowiedź na przedstawione przezemnie problemy, proszę o pomoc.
tretix12
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 28 Wrz 2010, 18:09
Miejscowość: Ełk

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wyższa szkoła jazdy dla kierowców i narciarzy Wyższa szkoła jazdy dla kierowców i narciarzy
    Wyjazdy na narty dają miłośnikom tego sportu dużo radości i satysfakcji. Wbrew pozorom narciarstwo alpejskie i podróżowanie samochodem mają wiele wspólnego. By przyjemne doznania z jazdy na nartach i podróży ...
    Dragster JET CAR PREDATOR Dragster JET CAR PREDATOR
    Francuski samochód Jet Car Predator ma aż 6000 KM i silnik odrzutowy. Poniżej przedstawiamy specyfikację techniczną. Nazwa : Dragster JET CAR PREDATOR Silnik : Amerykański Turbojet z samolotów myśliwskich. Typ ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      passat b5 german style
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      GTP Light