Hyundai Galloper 2.5TDI Long - Warto kupić?

01 Sie 2016, 15:58

Witam. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zakupem galloperka i nie wiem, czy to będzie dobry wybór... Ale od początku. Jestem ratownikiem wodnym i szukam samochodu 4x4. Głównie będzie to toczydło do wodowania łódki, wożenia sprzętu medycznego itp. Ważne jest, żeby do środka zmieściła się deska ortopedyczna. Na początku myślałem nad Jeepem XJ (ale to spalanie... :/ ) Tak więc drogą eliminacji padło na gallopera 2.5TDI Long. I tu się rodzi pytanie. Warto, czy nie warto kupić? Mój budżet będzie wynosił koło 12.000, rocznik od 2001 wzwyż. Może możecie polecić jakieś inne auto terenowe, które umknęło mojej uwadze? Nie znam się w ogóle na samochodach 4x4 dlatego proszę o pomoc :D
Pozdrawiam :)
losiskolifeg
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 09 12 2013
Przebieg/rok: 2tys. km
Auto: Volvo
Silnik: 1.9 TDI 115KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

03 Sie 2016, 08:29

Galloper jest dobrym wyborem jeśli masz dużo cierpliwości do niego. Nie patrz na rok tylko na stan pojazdu. Generalnie Galloper gnije w nadkolach, rama progi, nadkola. Ale da się znaleźć zadbany egzemplarz, za 12.000 na podstawowy pakiet startowy starczy.
Ja swoim przez 2 lata zrobiłem 45.000km w tym byliśmy na Ukrainie i w Rumunii, auto generalnie bezusterkowo to przeszło, ale to nie znaczy że takowe jest. Z rzeczy eksploatacyjnych to wiadomo, gumy zawieszenia, sworznie, amorki, krzyżaki, płyny. Najpoważniejsze usterki to pęknięta głowica, pęknięty wałek dźwigienek zaworowych i wtryski do regeneracji a tak to tylko elementy eksploatacyjne. Galloper to fajne i pojemne auto.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

03 Sie 2016, 15:20