HYUNDAI i20 benzyna 2011r. problem z zapalaniem

23 Sie 2020, 07:33

Witam,
posiadam od niedawna hyundaia i20 i wystąpił u mnie problem z rozpaleniem samochodu, przekręcam kluczyk i nic, milczy, przy przekręceniu kluczyka gaśnie radio i zegar pokazujący godzinę.
Myślałem, że to akumulator (ten który był miał 3 lata) więc wymieniłem na nowy, problem znikł na tydzień i znów to samo.
Samochód odpala "z popychu", po czym nie działają światła, nawiew, wycieraczki.

pomocy!!

Pozdrawiam.
juvial
Nowicjusz
 
Posty: 4
  • 23 Sie 2020, 18:44

    Prawdopodobnie masz problemy z ładowaniem akumulatora, trzeba sprawdzić funkcjonowanie alternatora
    To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 16207
    Zdjęcia: 107
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

    23 Sie 2020, 18:55

    Napięcie na akumulatorze wykazuje 12,86
    bezpieczniki wszystkie sprawne
    juvial
    Nowicjusz
     
    Posty: 4

    23 Sie 2020, 19:26

    juvial napisał(a):Napięcie na akumulatorze wykazuje 12,86
    na odpalonym czy zgaszonym aucie?
    To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 16207
    Zdjęcia: 107
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

    23 Sie 2020, 20:16

    na zgaszonym, przecież mi nie odpala ;)
    juvial
    Nowicjusz
     
    Posty: 4

    25 Sie 2020, 12:45

    juvial napisał(a):Samochód odpala "z popychu", po czym nie działają światła, nawiew, wycieraczki.
    pierwsza rada to nie odpalaj z popychu bo narobisz sobie problemu. Druga to sprawdź rozrusznik bo rozumiem że nie ma jego reakcji na przekręcanie kulczyka do pozycji start kiedy to powinien on zakręcić. Sprawdź czy prąd do niego dochodzi jak tak to problem będzie pewnie w samym rozruszniku.
    Rokiko
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 9774
    Zdjęcia: 34
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Jak hybrydy oszczędzają paliwo?
      Samochody ze spalinowo-elektrycznym napędem hybrydowym zyskują coraz większą popularność. Dzieje się tak w dużej mierze dzięki nawet o połowę mniejszemu niż w przypadku pojazdów konwencjonalnych zużyciu paliwa, a zatem ...

    06 Wrz 2020, 09:11

    Przewody nie były do końca włożone.
    Dzięki za pomoc, pozdrawiam.
    Zamykam temat.
    juvial
    Nowicjusz
     
    Posty: 4

    06 Wrz 2020, 10:32

    Jakie przewody?
    To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 16207
    Zdjęcia: 107
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

    10 Wrz 2020, 08:14

    Kao napisał(a):Jakie przewody?
    Pewnie chodzi o zapłonowe które nie były wciśnięte na świece. W silniku 1.2 do 2012 roku z tego co widzę były przewody.
    Rokiko
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 9774
    Zdjęcia: 34

    10 Wrz 2020, 09:22

    Tylko jaki to ma związek z problemami z rozruchem.
    To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 16207
    Zdjęcia: 107
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4