HYUNDAI i20 benzyna 2011r. problem z zapalaniem

23 Sie 2020, 07:33

Witam,
posiadam od niedawna hyundaia i20 i wystąpił u mnie problem z rozpaleniem samochodu, przekręcam kluczyk i nic, milczy, przy przekręceniu kluczyka gaśnie radio i zegar pokazujący godzinę.
Myślałem, że to akumulator (ten który był miał 3 lata) więc wymieniłem na nowy, problem znikł na tydzień i znów to samo.
Samochód odpala "z popychu", po czym nie działają światła, nawiew, wycieraczki.

pomocy!!

Pozdrawiam.
juvial
Nowicjusz
 
Posty: 4
  • 23 Sie 2020, 18:44

    Prawdopodobnie masz problemy z ładowaniem akumulatora, trzeba sprawdzić funkcjonowanie alternatora
    To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 16103
    Zdjęcia: 107
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

    23 Sie 2020, 18:55

    Napięcie na akumulatorze wykazuje 12,86
    bezpieczniki wszystkie sprawne
    juvial
    Nowicjusz
     
    Posty: 4

    23 Sie 2020, 19:26

    juvial napisał(a):Napięcie na akumulatorze wykazuje 12,86
    na odpalonym czy zgaszonym aucie?
    To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 16103
    Zdjęcia: 107
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

    23 Sie 2020, 20:16

    na zgaszonym, przecież mi nie odpala ;)
    juvial
    Nowicjusz
     
    Posty: 4

    25 Sie 2020, 12:45

    juvial napisał(a):Samochód odpala "z popychu", po czym nie działają światła, nawiew, wycieraczki.
    pierwsza rada to nie odpalaj z popychu bo narobisz sobie problemu. Druga to sprawdź rozrusznik bo rozumiem że nie ma jego reakcji na przekręcanie kulczyka do pozycji start kiedy to powinien on zakręcić. Sprawdź czy prąd do niego dochodzi jak tak to problem będzie pewnie w samym rozruszniku.
    Rokiko
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 9721
    Zdjęcia: 34
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Największe mgły występują w październiku i listopadzie
      Zgodnie z danymi Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej w Polsce notuje się rocznie średnio 54 dni z mgłą, a najwięcej takich dni występuje najczęściej w październiku i listopadzie. Stacjami synoptycznymi, na których ...
      Lexus LFA - 7 ciekawych faktów
      Kultowy Lexus LFA, jedyny w swoim rodzaju supersamochód japońskiego producenta aut luksusowych, został wyprodukowany w limitowanej serii liczącej tylko 500 egzemplarzy. To niezwykle wyrafinowane od strony technicznej ...

    06 Wrz 2020, 09:11

    Przewody nie były do końca włożone.
    Dzięki za pomoc, pozdrawiam.
    Zamykam temat.
    juvial
    Nowicjusz
     
    Posty: 4

    06 Wrz 2020, 10:32

    Jakie przewody?
    To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 16103
    Zdjęcia: 107
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

    10 Wrz 2020, 08:14

    Kao napisał(a):Jakie przewody?
    Pewnie chodzi o zapłonowe które nie były wciśnięte na świece. W silniku 1.2 do 2012 roku z tego co widzę były przewody.
    Rokiko
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 9721
    Zdjęcia: 34

    10 Wrz 2020, 09:22

    Tylko jaki to ma związek z problemami z rozruchem.
    To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 16103
    Zdjęcia: 107
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4