Hyundai i30 I. Wybór spośród wielu.

Hyundai i30 I. Wybór spośród wielu.

22 Kwi 2015, 19:36

Witam ponownie po krótkiej przerwie.
Wybór padł na i30 w benzynie w przedziale wiekowym 2008-2010.
Samochód na niewielkie trasy: rocznie ok 5 tyś km..
Parę propozycji nad którymi się zastanawiam:
- [link wygasł] - na plus: krajowy, od autoryzowanego dealera, całkiem fajne wyposażenie
- [link wygasł] - na plus: tak jak powyżej
- [link wygasł] - na plus: poliftowy, ładny lakier i ma wbudowany USB (bardzo fajne udogodnienie :lol: )
- [link wygasł] - na plus: wersja sport, ciekawe felgi. Minusem - brak wiedzy czy ew. elementy karoserii (zderzaki itd) są znacznie droższe niż w wersji standardowej i30,
- [link wygasł]
- [link wygasł] - na plus: wersja sport, silnik 1.6, rocznik 2010. Na minus - wg mnie coś tanio oraz minusy z wersji sport powyzej.

Plusy jak i minusy to moje wstępne spostrzeżenia.
Trochę tego sporo, ale mam nadzieję że pomożecie i wskażecie które ze wskazanych modeli mam odrzucić a który zatwierdzić uzasadniając swój wybór ;)
Schlesien
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 24 Mar 2015, 20:23
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: BMW E46 318
Silnik: 1995cm3
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

Re: Hyundai i30 I. Wybór spośród wielu.

22 Kwi 2015, 19:45

1. ładny i typowy od polskiego właściciela czyli podstawowy silnik i wyposażenie ( w opisie trochę koloryzuje) - jak to nie przeszkadza to warto zerknąć, bo pewnie pozostawiony w rozliczeniu
2. nie do końca tak jak wyżej, bo auto od handlarza, ale nie musi znaczyć, że zły
3. to nie jest wersja poliftowa tylko wersja z czeskiej fabryki. Ten coś miał z tyłem, bo nie ma oznaczeń (nie było możliwości zamówienia bez). USB ma każdy i30 z fabrycznym radiem.
4. Jak na wersję SPORT to trochę za tani. Zderzaki są dokładane (możliwe, że w ASO), bo możliwość ich zamontowania pojawiła się później niż jest rok produkcji auta.
5. Trochę tani jak na auto od handlarza z tak niskim przebiegiem i rocznikiem 2009
6. Tak jak zauważyłeś tani na polifta, bo takie startują 27tys. i więcej tym bardziej, że ma 1,6 i tylko 50tys.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15025
Zdjęcia: 442
Rejestracja: 05 Lis 2011, 20:40
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy od: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Pirelli powraca do produkcji opon krzyżowych (diagonalnych) Pirelli powraca do produkcji opon krzyżowych (diagonalnych)
    Po przeszło 50 latach ciągłej produkcji opon radialnych, Pirelli powraca do produkcji tradycyjnych opon krzyżowych (diagonalnych). Nowa odsłona kultowych opon skierowana jest do miłośników klasycznych samochodów, ...
    Wymiana żarówki W5W podświetlenia rejestracji - Honda Civic VIII (UFO) [porady] Wymiana żarówki W5W podświetlenia rejestracji - Honda Civic VIII (UFO) [porady]
    Jak wymienić żarówki W5W podświetlenia rejestracji w samochodzie Honda Civic VIII (UFO) 1.8 i-VTEC? Odpowiedź na to pytanie znajdziecie poniżej w załączonym filmiku w którym pokazujemy jak to zrobić. Wymiana ...

  •