Witam. Jestem nowy ale dobrze znam sprawę, bo miałem ten sam kłopot. Komputer za pierwszym razem pokazywał czujnik ciśnienia paliwa, kupiłem używany ale po jakimś czasie problem znów powrócił, więc kupiłem nowy oryginalny. Po wymianie tej części samochód ożył a przedewszystkim nie gaśnie
Wymieniłeś czujnik na listwie czy regulator na listwie? Czujnik jest po środku listwy od przodu a regulator z boku z prawej strony. Z góry dzięki za odpowiedź.
Witam ja mam kijanke z tym samym silnikiem i mjałem ten sam problem. Przyczyna pompka paliwa w baku zawieszała się i nie było ciśnienia w układzie paliwowym komputer tego nie widział. Pokazywał jedynie usterkę ciśnienia co na chłopski rozum wskazywało na pompę wysokiego ciśnienia .Na szczęście zanim mechanik zabrał się do regeneracji co sporo kosztuje pompka zatarła się i strasznie wyła jak kosiarka przyczyna znalazła się sama
Akumulatory samochodowe - co ile wymieniać i co wpływa na trwałość? Nie jednej osobie, sen o problemie z odpaleniem silnika po mroźnej nocy, spędza sen z powiek. Charakterystyczne charczenie i kręcenie silnika spędza nie jednemu sen z powiek, w szczególności podczas mroźnych dni i ...
Lexus LS - limuzyna dla Prezesa Limuzyny pełnią nie tylko funkcję reprezentatywną. Z jednej strony są to samochody naszpikowane najnowszą technologią i rozwiązaniami inżynieryjnymi, z drugiej – najlepsze modele oferują coś więcej, niż tylko technikę. ...
Witam troche to juz dawno było ale może przyda dla innych to co opisujecie że samochód gaśnie to poprostu przepływomierz powietrza żeby się przekonać wystarczy wyjąć wtyczkę i przejechać się będzie slaby ale nie będzie gasnął
Hej. Witam. Mam ten sam problem. Miałem farfocle w baku i co jakiś czas po zatankowaniu zapalał mi się check i silnik gasł. Czyściłem smoka w baku i autko śmigało. Niestety autko zaczęło coraz częściej gasnąć (filtr w baku czysty). Dochodziło do tego że zrobiłem 10km i było odcięcie. Profilaktycznie wymieniłem zbiornik na niemalowany w środku, filtr na nowy i teraz autko to wogóle nie chce jechać. Na postoju pracuje, czasami zafaluje, potrafi zgasnąć ale po kilkunastu minutach. Jak ruszę to po 100m gaśnie. Wymieniłem regulator i czujnik ciśnienia i problem nie zniknął. Niewiem za co teraz mam się zabrać??? Pompa wysokiego ciśnienia? Pompa przy zbiorniku? Czujnik wałka rozrządu??? Zaczynam być bezsilny....
Witam, jakiś czas temu też miałam problem z Sanciakiem. Dotychczas pomogła wymiana regulatora (z boku), dwa razy pompa paliwa w baku, a także wtryski (najlepiej wymienić wszystkie od razu, może to nie jest tanie ale nigdy nie wiadomo kiedy następny padnie). Jak na razie wszystko gra i jeździ
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.