Hyundai SantaFe 2.0 CRDi - odcięcie, gaśnie podczas jazdy

12 Kwi 2014, 06:51

Dzięki za odpowiedź. Czekam więc dalej na Twoje wnioski po zakończeniu naprawy.
Pozdrawiam :D
artur292005
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 02 05 1998
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Hyundai Santa Fe
Silnik: 2,0 crdi 113 km
Paliwo: Diesel
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004
  • 15 Maj 2014, 21:30

    Witam. Jestem nowy ale dobrze znam sprawę, bo miałem ten sam kłopot. Komputer za pierwszym razem pokazywał czujnik ciśnienia paliwa, kupiłem używany ale po jakimś czasie problem znów powrócił, więc kupiłem nowy oryginalny. Po wymianie tej części samochód ożył a przedewszystkim nie gaśnie :)
    damianb97
    Nowicjusz
     
    Posty: 3
    Prawo jazdy: 10 09 2013
    Przebieg/rok: 15tys. km
    Auto: Hyundai santa fe
    Silnik: 2.0 crdi 113km
    Paliwo: Diesel
    Typ: SUV
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2002

    15 Maj 2014, 21:34

    Kacper miałem ten sam problem i wypieniłem czujnik ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej i wszystko wróciło do normy.
    damianb97
    Nowicjusz
     
    Posty: 3
    Prawo jazdy: 10 09 2013
    Przebieg/rok: 15tys. km
    Auto: Hyundai santa fe
    Silnik: 2.0 crdi 113km
    Paliwo: Diesel
    Typ: SUV
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2002

    15 Maj 2014, 21:58

    Wymieniłeś czujnik na listwie czy regulator na listwie?
    Czujnik jest po środku listwy od przodu a regulator z boku z prawej strony.
    Z góry dzięki za odpowiedź.
    artur292005
    Nowicjusz
     
    Posty: 7
    Prawo jazdy: 02 05 1998
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Hyundai Santa Fe
    Silnik: 2,0 crdi 113 km
    Paliwo: Diesel
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2004

    16 Maj 2014, 13:23

    Wymieniłem ten z boku listwy.
    damianb97
    Nowicjusz
     
    Posty: 3
    Prawo jazdy: 10 09 2013
    Przebieg/rok: 15tys. km
    Auto: Hyundai santa fe
    Silnik: 2.0 crdi 113km
    Paliwo: Diesel
    Typ: SUV
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2002

    03 Wrz 2014, 15:45

    Witam ja mam kijanke z tym samym silnikiem i mjałem ten sam problem. Przyczyna pompka paliwa w baku zawieszała się i nie było ciśnienia w układzie paliwowym komputer tego nie widział. Pokazywał jedynie usterkę ciśnienia co na chłopski rozum wskazywało na pompę wysokiego ciśnienia .Na szczęście zanim mechanik zabrał się do regeneracji co sporo kosztuje pompka zatarła się i strasznie wyła jak kosiarka przyczyna znalazła się sama
    daniel2713
    Obserwowany
     
    Posty: 1
    Prawo jazdy: 10 08 1998
    Przebieg/rok: 25tys. km
    Auto: kia carens
    Silnik: 2.0CRDI
    Paliwo: Diesel
    Typ: MPV
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2004
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Lexus LS - limuzyna dla Prezesa
      Limuzyny pełnią nie tylko funkcję reprezentatywną. Z jednej strony są to samochody naszpikowane najnowszą technologią i rozwiązaniami inżynieryjnymi, z drugiej – najlepsze modele oferują coś więcej, niż tylko technikę. ...

    06 Mar 2015, 16:26

    Witam troche to juz dawno było ale może przyda dla innych to co opisujecie że samochód gaśnie to poprostu przepływomierz powietrza żeby się przekonać wystarczy wyjąć wtyczkę i przejechać się będzie slaby ale nie będzie gasnął
    beno2929
    Obserwowany
     
    Posty: 1
    Prawo jazdy: 05 05 1999
    Przebieg/rok: 15tys. km
    Auto: hyundai santa fe
    Silnik: 2.0crdi 113km
    Paliwo: Diesel
    Typ: SUV
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2003

    17 Kwi 2016, 19:40

    Hej. Witam. Mam ten sam problem. Miałem farfocle w baku i co jakiś czas po zatankowaniu zapalał mi się check i silnik gasł. Czyściłem smoka w baku i autko śmigało. Niestety autko zaczęło coraz częściej gasnąć (filtr w baku czysty). Dochodziło do tego że zrobiłem 10km i było odcięcie. Profilaktycznie wymieniłem zbiornik na niemalowany w środku, filtr na nowy i teraz autko to wogóle nie chce jechać. Na postoju pracuje, czasami zafaluje, potrafi zgasnąć ale po kilkunastu minutach. Jak ruszę to po 100m gaśnie. Wymieniłem regulator i czujnik ciśnienia i problem nie zniknął. Niewiem za co teraz mam się zabrać??? Pompa wysokiego ciśnienia? Pompa przy zbiorniku? Czujnik wałka rozrządu??? Zaczynam być bezsilny....
    floweriusz
    Obserwowany
     
    Posty: 1
    Przebieg/rok: 15tys. km
    Auto: Hyundai Santa Fe
    Silnik: 2,0 CRDi 113KM
    Paliwo: Diesel
    Typ: SUV
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2005

    12 Wrz 2016, 18:26

    jestem mechanikiem mialem ten sam problem zajezdzilem 4 regulatory cisnienia paliwa ,dopasowalem od mercedesa tylko trzeba zdobyc kostke do wpiecia
    kosiar
    Nowicjusz
     
    Posty: 3
    Prawo jazdy: 31 03 1975
    Przebieg/rok: 1tys. km
    Auto: hyundai santa fe
    Silnik: 2.0 crdi 113km
    Paliwo: Diesel
    Typ: SUV
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2006

    15 Wrz 2016, 07:03

    regulator cisnienia paliwa do wymiany a najlepiej wstaw od merca jest o niebo lepszy
    kosiar
    Nowicjusz
     
    Posty: 3
    Prawo jazdy: 31 03 1975
    Przebieg/rok: 1tys. km
    Auto: hyundai santa fe
    Silnik: 2.0 crdi 113km
    Paliwo: Diesel
    Typ: SUV
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2006

    29 Lis 2016, 19:54

    Witam,
    a od jakiego mercedesa "pasuje" regulator?
    mfabik
    Obserwowany
     
    Posty: 1
    Prawo jazdy: 01 01 2000
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Santa Fe
    Silnik: 2.0 CRDi 113KM
    Paliwo: Diesel
    Typ: SUV
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2003

    17 Maj 2018, 18:02

    Bardzo proszę użytkowniczkę lena31 o kontakt lub napisanie jaki wyszedł finał tej awarii bo mam ten sam problem i nikt nie potrafi pomóć :no:
    Jerzyk67
    Obserwowany
     
    Posty: 1
    Prawo jazdy: 09 03 1990
    Przebieg/rok: 12tys. km
    Auto: HYUNDAI TUCSON
    Silnik: 2,0 CRDI 113KM
    Paliwo: Diesel
    Typ: SUV
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2005

    18 Maj 2018, 16:51

    Witam, jakiś czas temu też miałam problem z Sanciakiem. Dotychczas pomogła wymiana regulatora (z boku), dwa razy pompa paliwa w baku, a także wtryski (najlepiej wymienić wszystkie od razu, może to nie jest tanie ale nigdy nie wiadomo kiedy następny padnie). Jak na razie wszystko gra i jeździ :D
    małaOleńka
    Nowicjusz
     
    Posty: 4
    Prawo jazdy: 11 11 1993
    Auto: Hyundai Santa Fe
    Silnik: 2.0 CRDI
    Paliwo: Diesel
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2005

    25 Lip 2018, 06:31

    Wymień czujnik położenia wału. Pomaga.
    marzec111
    Obserwowany
     
    Posty: 2

    23 Wrz 2019, 09:20

    Czy coś pomogło wreszcie . Ten sam problem
    Mona81
    Obserwowany
     
    Posty: 1