Jaguar X - piszczą tylne amortyzatory

16 Kwi 2010, 14:55

Witam.
Na samym początku pragnę zaznaczyć, iż jestem totalnie zielony w sprawach motoryzacyjnych :P
Od jakichś 2 tygodni w moim Jaguarze X-type strasznie piszczą tylne amortyzatory. Byłem na stacji diagnostycznej ale tam okazało się, że amortyzatory są sprawne. I pojawia się moje pytanie co może być przyczyną takiego piszczenia i jak sobie z tym poradzić? Znajomy powiedział, że muszę coś naoliwić itp itd ale jako, że się nie znam to proszę o jakąś radę.
Ostatnio edytowany przez D4v 18 Kwi 2010, 18:03, edytowano w sumie 2 razy
D4v
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
  • 17 Kwi 2010, 17:24

    Moim skromnym zdaniem to takiego "Świerszcza" w zawieszeniu to mozna szukać w nieskończoność. Lepiej udać się do mechanika a on po przejażdżce określi czy to któraś tulejka, amortyzatory czy inna przyczyna. Po radach Twojego znajomego wnioskuję, że on też jest chyba zielony. :P
    wsiadając do samochodu włącz silnik i nie zapomnij włączyć myślenia ...
    smailer
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 106
    Miejscowość: ok Kalisz

    17 Kwi 2010, 19:23

    D4v napisał(a):pojawia się moje pytanie co może być przyczyną takiego piszczenia

    Jak wspomniał wcześniej kolega to raczej nie amorki.Z tego co wiem to tylna zawicha
    w X-Type jest dośc mocno rozbudowana i prędzej moze skrzypieć ktoras z tulejek
    niz same amorki.Podejrzewam ze z chwilą kiedy jezdnia będzie mokra to skrzypienie
    ustanie.Sam raczej nic nie zrobisz/nie wiem czy masz kanał/Mechanik musi Ci po
    psikać jakimś plynem po kazdej dostępnej tulejce i najprędzej w ten sposób znajdzie
    Nie jestem pewien czy nie ma tam tez sworzni.Jezeli osłona gumowa sworznia ulega
    uszkodzeniu pojawia się rdza i charkterystyczne właśnie skrzypienie/sworzeń zaciera
    się w obudowie/... :!: :!: :sad:
    Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
    Nie odpowiadam na PW.
    Migi60
    Forumowicz VIP