jeśli chodzi o licencje sprawa jest prosta: wszystko opisują regulaminy PZM:
http://pzm.pl/pliki/zg/samochody/regula ... M_2012.pdflicencje wyścigowe są na stronie 11
jeśli zaś chodzi o kwestie teamu - to już Ty musisz sobie ustalić jak Ci jest wygodnie.
możesz zgłaszać się do zawodów jako osoba fizyczna. mechaników i wszystkie inne koszta opłacasz wtedy z własnej kieszeni.
co nie oznacza, że nie możesz mieć sponsorów - są różne sposoby rozliczania się z nimi.
a. poprzez automobilklub - Twój klub (do którego musisz zapisać się by zdobyć licencję) może wystawić sponsorowi fakturę. Ty z kolei na wszystkie wydatki bierzesz fakturę na automobilklub i później na podstawie tych faktur rozliczasz się z nim
b. przez umowę zlecenie/o dzieło - sponsor zleca Ci usługi reklamowe na wyścigu. Ty po rajdzie dostarczasz mu np. fotkę z zawodów, na której widać Ciebie w akcji i logo sponsora na Twoim aucie. wszystkie wydatki starasz się udokumentować pokwitowaniami, żeby później rozliczyć się ze sponsorem (np. mechaników zatrudniasz na umowę zlecenie)
c. oczywiście zawsze możesz założyć działalność. w profilu działalności musisz uwzględnić 'działalność reklamową'. trzeba jednak pamiętać, że to wiąże się z różnymi kosztami. np. zus.