Jakie autko do 15k

Re: Jakie autko do 15k

30 Sie 2014, 23:07

Lukis122 napisał(a): albo jakieś BMW ? xD


FoShizzle napisał(a):2) Czy znalazłoby się jakieś auto do 15tys:
- jako pierwsze auto
- najlepiej dwudrzwiowe
- auto do jeżdzenia kilka razy w roku takie dłuższe trasy po 400km i do kilku razy w tygodniu po mieście.
- powiedzmy orientacyjnie 1,6-1,9 benzyna zeby nie paliło jak smok, ale było dynamiczne.
- zależy mi na aucie przyzwoicie sie prezentującym, najlepiej jak wspomniany wyzej 406;) tylko, ze jest to dosyć spore auto i nie wiem czy ogarnę ...


http://www.gieldaklasykow.pl/bmw-318is- ... -warszawa/

Nooo 16500... Dozbierasz 800, a resztę stargujesz... Pasuje do wymagań.

Pozdrawiam :).
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Rejestracja: 27 Mar 2013, 00:45
Prawo jazdy od: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

Re: Jakie autko do 15k

30 Sie 2014, 23:33

a jakim sposobem najlepiej ? ;p
Lukis122
Początkujący
 
Posty: 62
Rejestracja: 09 Cze 2014, 15:44
Auto: nie mam

Re: Jakie autko do 15k

31 Sie 2014, 07:17

Lukis122 napisał(a):a jakim sposobem najlepiej ? ;p
Targować się czy dozbierać? :D
Koniu
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 18318
Zdjęcia: 4
Rejestracja: 10 Cze 2012, 17:00
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

Re: Jakie autko do 15k

31 Sie 2014, 21:33

hmm moje pytanie odnosiło się do postu z mazdą i zabezpieczeniem ją przed rdzą xD nie zauważyłem że temat przeskoczył już na 4 stronę xDD
Lukis122
Początkujący
 
Posty: 62
Rejestracja: 09 Cze 2014, 15:44
Auto: nie mam

Re: Jakie autko do 15k

02 Wrz 2014, 00:48

a w jaki sposób zabezpieczyć tą mazdę od rdzy ? :)
Lukis122
Początkujący
 
Posty: 62
Rejestracja: 09 Cze 2014, 15:44
Auto: nie mam

Re: Jakie autko do 15k

02 Wrz 2014, 14:31

U blacharza.
Koniu
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 18318
Zdjęcia: 4
Rejestracja: 10 Cze 2012, 17:00
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Sobota w terenie Sobota w terenie
    Jako ze ostatnio brak mi na wszystko czasu to gdy wczoraj zadzwonil kumpel spytac czy mam chwile zeby dzis rano wyskoczysc w teren nie zastanawialem sie ani chwili. Do tego jechalismy doslownie "za rog" zdjęcia w galerii ...
    Gran Turismo Polonia Light / relacja Gran Turismo Polonia Light / relacja
    W dniach 13-16.09.2009 odbyła się wersja ,,Light" najlepszego motoryzacyjnego eventu w Polsce o nazwie ,,Gran Turismo Polonia" która odbyła się w czerwcu tego roku. Ten event miał być bardziej kameralny. Bez rozgłosu, ...

  • Re: Jakie autko do 15k

    02 Wrz 2014, 14:51

    ok dzięki ;p a teraz pytanie co lepiej zrobić dozbierać te 20k do tej vectry czy kupić tą mazdę za te 15k ?
    Lukis122
    Początkujący
     
    Posty: 62
    Rejestracja: 09 Cze 2014, 15:44
    Auto: nie mam

    Re: Jakie autko do 15k

    02 Wrz 2014, 16:25

    Szukaj Mazdy, znajdziesz dobrą i będziesz zadowolony :ok:
    Koniu
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 18318
    Zdjęcia: 4
    Rejestracja: 10 Cze 2012, 17:00
    Miejscowość: obecnie Fulda
    Auto: Mondeo // Astra

    Re: Jakie autko do 15k

    02 Wrz 2014, 19:18

    ok dzięki ;p
    Lukis122
    Początkujący
     
    Posty: 62
    Rejestracja: 09 Cze 2014, 15:44
    Auto: nie mam

    Re: Jakie autko do 15k

    02 Wrz 2014, 21:37

    Mazda 2.0 benzyna!!
    maniek1986
    Aktywny
     
    Posty: 386
    Zdjęcia: 4
    Rejestracja: 23 Lut 2013, 03:40
    Prawo jazdy od: 28 11 2004
    Przebieg/rok: 16tys. km
    Auto: VW Golf 6, SEAT Leon 3 FR
    Silnik: 1.4, 1.4 TSI
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2015

    Re: Jakie autko do 15k

    03 Wrz 2014, 15:45

    spoko spoko :D dzięki wielkie za wszystkie rady ;p
    Lukis122
    Początkujący
     
    Posty: 62
    Rejestracja: 09 Cze 2014, 15:44
    Auto: nie mam

    Re: Jakie autko do 15k

    05 Wrz 2014, 15:48

    jeszcze jedno bądź więcej pytań xD mówiliście że tego Opla Vectra C polift dobrego kupię dopiero tak za ok 20k a co z tą Vectrąale przed liftingiem ? za 15k kupiłbym dobrą ? [link wygasł] i ile kosztowałbym nowy silnik do tej Vectry z tego linku ?? bo byłem zobaczyć u tego dealera tego opla i był ładny, tyle że silnik uszkodzony i mówił że albo się go naprawi i sprzeda mi tego opla tak za 11k albo trza będzie silnik wymienić i wtedy cena wzrośnie do 14k. co o tym myślicie ?
    Lukis122
    Początkujący
     
    Posty: 62
    Rejestracja: 09 Cze 2014, 15:44
    Auto: nie mam

    Re: Jakie autko do 15k

    05 Wrz 2014, 16:07

    Ja bym go nie kupił bo za ładnie to on nie wygląda i jest dość tani.
    Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
    fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
    Krzychu
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 4815
    Rejestracja: 15 Kwi 2014, 16:36
    Auto: Fiat Seicento
    Silnik: 900 39 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1998

    Re: Jakie autko do 15k

    05 Wrz 2014, 16:08

    Tańszej nie było? Jeszcze tak perfidnie skręcony przebieg.
    Koniu
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 18318
    Zdjęcia: 4
    Rejestracja: 10 Cze 2012, 17:00
    Miejscowość: obecnie Fulda
    Auto: Mondeo // Astra

    Re: Jakie autko do 15k

    05 Wrz 2014, 19:58

    lol mam łeb rozjebany już tym kupnem -,- znajomy mechanik powiedział że za drogo a Wy mi gadacie że za tanio -.- no kurrrrr. co to ma być ?! komu ja mam wierzyć ??!
    Lukis122
    Początkujący
     
    Posty: 62
    Rejestracja: 09 Cze 2014, 15:44
    Auto: nie mam
     
    • Warto przeczytać
    • VW Passat CC
      Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      passat b5 german style
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata