Japoński klasyk +/- 40 tys

07 Cze 2020, 19:54

Witam, rozważam spełnienie swojego marzenia czyli kupienie japońskiego autka z lat '90, '00
Najlepiej z tylnym napędem, kierownica może być po złej stronie, skrzynia bez różnicy
Autem będę okazyjnie jeździł lecz chciałbym również, żeby nie było drogie w utrzymaniu
Dla przykładu integra type-r, celica gt4, s2000, silvia
Macie jakieś doświadczenia, porady związane z tego typu autami, ich zakupem,utrzymywaniem?
pozdrawiam
Joncik
Nowicjusz
 
Posty: 6

08 Cze 2020, 11:45

Joncik napisał(a):Dla przykładu integra type-r, celica gt4, s2000, silvia

Podajesz skrajnie różne typy.

silvia tylko rhd i można ją zastąpić s14a, celica gt4 za 40k nie do zdobycia, można ją zastąpić CS w obu przypadkach droga zabawa ewentualnie zwykła gt jak wejście w temat jdm.
Integra fajna można ją zastąpić ep3 za 25-30k będzie lalka a za resztę kasy można ją troszku zaostrzyć co da fajny efekt dla odczuć jdm 90.
s2000 super autko tylko nie wiem jak z budżetem.

Trudno coś doradzić jednoznacznie bo każde z nich oferuje coś innego.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10433
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

08 Cze 2020, 18:30

Fakt, s2000 i gt4 to już ponad 40k za anglika w średnim stanie to odpadają
Generalnie chodzi o autko spokrewnione z tymi - lata produkcji i japońskie pochodzenie, w stylu szybcy i wściekli :D są jeszcze jakieś auta spokrewnione z ww?
Joncik
Nowicjusz
 
Posty: 6

08 Cze 2020, 20:38

Joncik napisał(a):są jeszcze jakieś auta spokrewnione z ww?


Tak to można celować i celować. Podaj swoje typy.

Co do budżetu to jeżeli podchodzisz sztywno to znaczy że nie możesz szukać auta za 40k tylko za 30-35k bo co to za różnica czy np: gt4 albo s2000 będzie kosztować 45-50k liczy się stan techniczny. Do tego jak masz ograniczoną flotę to stare turbiaki typu s14, gt4 odstrzeliłbym i poszedł w coś co jeszcze normalnie się serwisuje typu ctr ep3 ewentualnie integra.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10433
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

09 Cze 2020, 21:56

40k z kawałkiem mam, ale nie chcę się pozbywać wszystkiego na początek, z racji na wyjątkowość i rzadkość auta
Na myśl mi przychodzi jeszcze s13 tylko ,ale zauważyłem, ze z każdym miesiącem oddala się od mojego budżetu
Czyli wychodzi na to, że bez kombinowania wybrać pomiędzy ctr/integra/celica gt
mam rozumieć, że rwd w tym budżecie będzie ryzykowne i lepiej skupić się na fwd?
Joncik
Nowicjusz
 
Posty: 6

09 Cze 2020, 23:12

Nie dziel na rwd i fwd tylko na ceny serwisu oraz ceny rynkowe.
Im bardziej auto wymagające i droższy serwis tym bardziej nie patrzymy na cenę z ogł.oczywiście bez przegięć.

S13 to kibel chyba że pedantyczne z sr20det.

Twoje typy wydają się ok. Musisz każdym z nich się przejechać. Jak nabierzesz ochoty na celine6 gt to daj sygn. :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10433
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Z dachem lub bez - nadwozia sportowych samochodów
    Producenci sportowych samochodów, chcąc sprostać oczekiwaniom coraz bardziej wymagających klientów, nie ustają w poszerzaniu swoich ofert. W sprzedaży pojawiają się praktyczne auta, o sportowych właściwościach ...