Kiedyś cię znajdę ?????

07 Kwi 2009, 23:56

Witam wszytkich.... :)
Ostatnio próbuję poradzić sobie z małym problemem. A więc mam do dyspozycji 12 tys. i poszukuję diesla lub bebzynę+LPG od roku 1997 lub młodszy. Najlepiej jekby to był hatchback lub coupe; chociaż ładnym sedanem nie pogardzę....
Myślałem wcześniej o Alfie 156 ale jak zaczełem zgłębiać ten temat to się szybko odstraszyłem.... :D Golf IV byłby ideałem lecz narazie muszę poczekać....golf III, fordy, fiaty i inne wynalazki odpadają.
Bardzo proszę o pomoc....za wszystkie propozycje dziękuj
Pozdrawiam :lol: [url][list=]
    [quote][/quote]
[/list][/url]
papus88
Nowicjusz
 
Posty: 8

07 Kwi 2009, 23:58

zatem skoro dla ciebie ideałem jest golf 4 to poczekaj na niego a bedziesz zadowolony a tak wogóle to po co piszesz 2 posty na ten sam temat?
skalops
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 261
Miejscowość: Szczecin

08 Kwi 2009, 00:02

Bo mi błąd wyskakiwał....żeby to było takie proste to bym poczekał...ale nie mam już czasu i muszę coś kupić
papus88
Nowicjusz
 
Posty: 8

08 Kwi 2009, 00:04

no jak dla ciebie golf IV jest idealem to nie dziwie sie ze nie chcesz alfy :) :lol: :lol:
radzio000
Początkujący
 
Posty: 147
Miejscowość: ww

08 Kwi 2009, 00:05

Już jest jeden....pasi....
papus88
Nowicjusz
 
Posty: 8

08 Kwi 2009, 00:08

Moim zdaniem Alfa jest prawie tak ładna jak Golf.....ale jak wiemy PRAWIE robi wielką różnicę.....
papus88
Nowicjusz
 
Posty: 8
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego zwolennicy hybryd wybierają Toyotę C-HR?
    Toyota C-HR Hybrid szturmem zdobyła rynek hybryd w Polsce i jest liderem aut z takim napędem. Sprawdzamy, co czyni ten samochód aż tak popularnym. Odważny crossover Pierwszą zapowiedź kompaktowego crossovera Toyoty ...
    Jesienne podróże - kilka dobrych rad
    Powoli kończy się lato, a przed nami złota, polska jesień. Pora roku, która swoją zmiennością może zaskoczyć nawet najbardziej doświadczonych kierowców, bo mało kto dostrzega zagrożenia, jakie ze sobą niesie. ...

  • 08 Kwi 2009, 07:56

    Jeśli nie Golf to może Almera w dieslu..? Nie bez szans jest Astra lub Ibiza.
    [link do Otomoto wygasł]
    [link do AutoScout24 wygasł]
    [link do AutoScout24 wygasł]
    [link do Otomoto wygasł]
    [link do Gratka wygasł]
    artur73
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 5554
    Zdjęcia: 20
    Miejscowość: POZNAŃ
    Prawo jazdy: 02 10 1991
    Przebieg/rok: 25tys. km
    Auto: różne ,Octavia 2,0
    Silnik: 116 KM,
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna

    08 Kwi 2009, 09:58

    osobiście uważam że alfa jest ładniejsza od golfa który jest bezpłciowy ale raczej golf bedzie bardziej bezawaryjny, ja bym się własnie zastanowił nad tą almerą N15 fajne auto rodowity japończyk
    skalops
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 261
    Miejscowość: Szczecin

    08 Kwi 2009, 10:22

    papus88 napisał(a):Moim zdaniem Alfa jest prawie tak ładna jak Golf.....ale jak wiemy PRAWIE robi wielką różnicę.....


    no to masz dobry gust :)
    radzio000
    Początkujący
     
    Posty: 147
    Miejscowość: ww

    08 Kwi 2009, 11:52

    nie ma się czemu dziwić - przecież jest jeszcze masa osób dla których golf to niedościgniony ideał ;)
    Kto za młodu głupim nie był ten na starość nie zmądrzeje...
    bbr86
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 308
    Miejscowość: Wałbrzych

    08 Kwi 2009, 20:05

    Ej no kolega ma do wydania 12 tyś zł i nie kupi za tyle super 3-latka.Ja jednak skłoniłbym się w stronę Audi A3 bo jest nieco lepiej wykończona i wytłumiona,tyle też że nieco mniejsza.
    motorro
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 651
    Miejscowość: Ziemia Lubuska/Dolny Śląsk

    08 Kwi 2009, 20:46

    Dzięki za pomoc....ale jak narazie i tak nadal nie wiem co kupić....Nissan z linka od artur73 (oczywiście ten młodszy) bardzo fajny, tylko cena zaskakujące niska ??? Lecz trochę za daleko.......
    Pytanie do motorro: powiedz mi gdzie znależć takie zadbane Audi A3 w tej cenie???
    papus88
    Nowicjusz
     
    Posty: 8

    08 Kwi 2009, 20:47

    A może ktoś ma jeszcze jakieś propozycje....???
    papus88
    Nowicjusz
     
    Posty: 8

    08 Kwi 2009, 21:54

    Nie oszukujmy sie za 12 tys nie kupi ani golfa mk4 ani audi a3 chyba ze po bogatej przeszłosci.Lepiej niech poszuka Audi 80 B4 albo golfa mk3 z konca produkcji z niezlym wyposazeniem.Za 12 tys nie kupi chyba nic wiecej sensownego no moze volvo s40 ale tez troche malo
    passek b5
    Początkujący
     
    Posty: 136

    08 Kwi 2009, 21:57

    Corolla E11
    Kubuch
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 2671
    Miejscowość: Matplaneta
    Przebieg/rok: 20tys. km
    Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
    Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2013
     
    • Warto przeczytać