Witam. Poszukuję jakiegoś auta dla żony na dojazdy do pracy, kompakt w benzynie 100KM-140KM i najważniejsze z dobra blachą bo autko będzie stało pod chmurką. Roczne przebiegi 10k i fajnie żeby silnik był 'idioto odporny' - prosty wolnossący silnik, możliwe że zostanie zagazowany. Budżet 15-20 tyś.
Zacząłbym od fiata bravo. Prosty a przy okazji nie tak nudny wizualnie jak jakieś golfy czy corolle. Masz wolnossące 1.4/90, logika przyjmie bez problemu. Ciekawszym będzie jednak 1.4 t-jet 120-150, tak samo nie ma się czego bać jeśli chodzi o kwestie techniczne, prosta budowa a jazda będzie o niebo przyjemniejsza
Było, po takim czasie sporo z nich jest już naprawiona. Oczywiście ryzyko zawsze jest.
Tylko jeśli masz wykluczyć auto bo skrzynia, to praktycznie w każdym modelu znajdzie się drogą bolączkę.
Najbezpieczniej to pewnie coś pokroju Corolli. Bravo z Tjet broni się przede wszystkim dynamiką, ciężko będzie znaleźć coś co pojedzie podobnie. Większość konkurencji to wolnossące 1.6.
franccc napisał(a):Zacząłbym od fiata bravo. Prosty a przy okazji nie tak nudny wizualnie jak jakieś golfy czy corolle
No ja bym dyskutował Bravo zadebiutowało w 2007, rok później miałeś unowocześnionego GolfaV czyli VI a jeszcze rok później Astrę J wizualnie te dwa auta biją na głowę strasznie zestarzałego się Fiata Bravo. Szczególnie w środku ale z zewnątrz też W każdym razie każdy raczej kto wsiądzie do golfa mk6 czy Astry J zauważy szaloną różnicę pomiędzy Bravo które jest stare już po prostu.
Nie mam nic do vaga, ale masz takie klapki na oczach, że połowa twoich postów to golf 6 2.0. Szkoda, że nie ma czarnej listy, żebym nie musiał tego czytać kolejne razy.
Nie zapominaj o cenach katalogowych golfa 6 i bravo z tamtych lat. golf prawie 2x droższy. Silniki benzynowe to złom poza okropnie zestarzałym 1.6 102km
Fałszywe poczucie bezpieczeństwa Pieszy wchodząc na oznaczone pasami przejście często zyskuje fałszywe poczucie bezpieczeństwa. Jak gdyby fakt, że w tym miejscu ma pierwszeństwo, chronił go przed zagrożeniem. W rzeczywistości na przejściach dla pieszych ...
focus ok ale jeśli założysz lpg do tych silników to trzeba o to dbać - mechaniczna regulacja luzów zaworowych (kilka stówek co 30-40kkm) i ceramiczne gniazda zaworowe (żeby się nie wypaliły trzeba regularnie serwisować instalację, pilnować składu mieszanki a nie jeździć dopóki nie stanie na drodze) c4 może być, jest wygodny i ogólnie przyjemnie się tym jeździ tylko pojawiają się drobne choć wkurzające usterki elektryki
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.