Koszt instalacji LPG w Hondzie Civic V generacji

08 Lis 2009, 11:12

Witam.

Pytanie jak w temacie.
Zastanawia mnie z jakim kosztem należy się liczyć gdyby się chciało założyć LPG w Hondzie Civic z rocznika 1991-1995.

Nie znam się za bardzo na autach, ale wyczytałem ze te hondy są gaźnikowe. W takim razie prosiłbym o informacje jak długo mogę liczyć na działanie gazu, przy założeniu ze będę co 2 miechy przedmuchiwał filtr powietrza kompresorem (słyszałem że dużo daje)

Pozdrawiam
khaleb
Nowicjusz
 
Posty: 9
Miejscowość: Małopolska

08 Lis 2009, 16:39

Musisz podać jaki masz silnik ile koni bo było tam montowanych sporo jednostek z różnymi wtryskami.
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1848
Miejscowość: Sosnowiec
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Audi S8 i Wp11-144
Silnik: AVP, QG18DE
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2001

08 Lis 2009, 17:51

Dopiero zamierzam kupić i zastanawiam się czy lepiej kupić z gazem czy założyć nowy.

Najchętniej bym kupił silnik 1.4 90KM, ale hatchbacka ciężko znaleźć w dobrym stanie.

Więc mógłbyś podać mi koszty tych instalacji do silnika 1.4 lub 1.5 16V
khaleb
Nowicjusz
 
Posty: 9
Miejscowość: Małopolska

08 Lis 2009, 19:11

1.4 90KM jest na pełnym wtrysku to w grę wchodzi tylko sekwencyjny wtrysk gazu niestety koszty nie są mi znane, ale kolega Migaz na pewno dokładnie wszystko Ci wyjaśni jak tu zajrzy.
1.5 16V 90KM ma tzw. wtrysk DPI i tam sekwencji się nie zakłada bo jest to nie opłacalne tylko instalacje II generacji koszt ok 1600zł
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1848
Miejscowość: Sosnowiec
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Audi S8 i Wp11-144
Silnik: AVP, QG18DE
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2001

09 Lis 2009, 23:27

Sekwencja do hondy 1,4 to koszt od 2300 do 3500 zł
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi