03 Sie 2008, 01:47
Zamierzam kupić samochód w cenie około 36 tyś, ale z 2005 roku max.
W miesiącu robię na pewno 1000 km więc biorę pod uwagę diesla. Samochód musi mieć klimę i musi być kombi, nie ma innej opcji. Jednak nie może to być żaden Van ponieważ jeżdżę na wózku po wypadku i nie dostanę się sama do Vana ( za wysoki). Wiadomo, że rozpatruję też markę pod kątem wyglądu. Nie znam się jednak na eksploatacji samochodów, które wybrałam jako potencjalne do kupna, nie wiem jak jest z częściami zamiennymi i ich cenami, dojściem przy wymianach, bo im trudniej tym u mechanika też więcej zapłacę.
Z diesla brałam pod uwagę :
Renault Megane kombi 1,5
Renault Laguna kombi
Opel Astra 3 kombi którego diesla bo chyba różne są
Opel Vectra C kombi
Ford Mondeo M3 kombi
Chciałabym dowiedzieć się opinii właśnie na temat tych samochodów, wady, zalety, czy może zdecydować się na któryś z nich, ale benzynę?
Sądzę, że do tych wszystkich wózek sportowy mój wejdzie w całości bez rozkładania, go bo o to też chodzi. W tej chwili mam Opla astre I kombi i spokojnie wchodzi do niej wózek do bagażnika obojętnie jak go postawię, czy normalnie przodem do kierunku jazdy , ale wtedy oparcie ma może 1 cm do tylnej szyby, a jesli postawiony jest na szerokość to jest jeszcze miejsce na torbę sportową podróżną. Jednak i tak będe musiała udać się do salonów i poprzymierzać ponieważ np do Toyoty Corolli też żabiastej z okrągłymi światłami z 98 roku kombi wózek nie wejdzie ni jak ponieważ nawet stawiając go w szerz klapa z szybą oczywiście jest tak ścięta, że nie domknie się klapa i trzeba zdemontować jedno koło, bo wózki sportowe nie są składane ja te w szpitalach, na zmniejszeniu szerokości można jedynie zyskać zdejmując koła, a to już dla mnie za wiele czynności, a już w ogóle jak pada.
Bardzo proszę o rady kto który wybrałby dlaczego tak, dlaczego nie. Czy może benzynę zamiast diesla, wtedy który z jaką pojemnością?