Kute tloki do a3 1.8t

kute tloki do a3 1.8t

16 Gru 2009, 21:06

siema wszystkim mam pytanie mianowicie czy gdyby tak zamontowac kute tloki do a3 1.8t da to cos czy bedzie wieksza moc lepsze przyspieszenie? wiem ze to wiaze sie z duzymi kosztami ale nie o to mi chodzi czy to wogole ma sens, prosze takze nie pisac ze lepiej zamontuj do innego auta czy cos bo mnie jak w temacie interesuje a3(i co te tloki tak naprawde daja czy to pomaga?)
wert100
Nowicjusz
 
Posty: 10
Rejestracja: 16 Gru 2009, 15:01
Miejscowość: krakow

Re: Kute tloki do a3 1.8t

16 Gru 2009, 21:16

Same tłoki nie dodadzą raczej mocy, kute elementy silnika montuje się tylko dlatego bo są wytrzymalsze od standardowych. Jak modyfikujesz silnik zmieniasz turbo na dużo mocniejsze to wtedy jest obawa że standardowe elementy mogą nie wytrzymać i po to zakłada się kute elementy silnika.
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1831
Rejestracja: 11 Kwi 2008, 13:19
Miejscowość: Sosnowiec
Auto: Nissan Primera WP11-144
Silnik: QG18DE
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Kute tloki do a3 1.8t

16 Gru 2009, 21:31

ok teraz rozumiem
wert100
Nowicjusz
 
Posty: 10
Rejestracja: 16 Gru 2009, 15:01
Miejscowość: krakow

Re: Kute tloki do a3 1.8t

19 Gru 2009, 11:48

Można zrobić inaczej... 1.8 T ma seryjnie 150KM wiec za tą kasę lepiej zrób mu dobry dolot, wydech i remap. Zapłacisz ok 4k ale za to możesz mieć spokojnie 190-200PS, kute elementy silnika zakłada się w silnik mocno modyfikowanych i same z siebie przyrostu mocy nie dają. Po za tym za taki dobry produkt np. CP Pistons trzeba dać z 3k ale to nie ma sensu przy seryjnym aucie :)
TypeRa
Nowicjusz
 
Posty: 39
Rejestracja: 18 Gru 2009, 19:57
Miejscowość: śląsk
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Hyundai Santa Fe Nowej Generacji w testach Euro NCAP Hyundai Santa Fe Nowej Generacji w testach Euro NCAP
    Hyundai Santa Fe Nowej Generacji został uznany za najbardziej bezpieczny samochód w swoim segmencie, w ocenie Euro NCAP w 2012 roku. Wyniki we wszystkich kategoriach testowych okazały się najlepsze w klasie, co czyni ...
    Ford Focus - kompaktowy hatchback do miasta Ford Focus - kompaktowy hatchback do miasta
    W przypadku tego modelu najniższym spalaniem charakteryzuje się silnik Diesla 1.5 TDCi ECOnetic o mocy 105 KM. Producent deklaruje, że średnie zapotrzebowanie na olej napędowy jednostki to 3,4 l/100 km (w mieście: 3,8 l/100, ...

    • Warto przeczytać
    • VW Passat CC
      Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      passat b5 german style
      Infiniti Q50