23 Maj 2014, 09:45
Najpierw musisz znaleść przyczyne mokrej wycieraczki. Może to być przeciek z nagrzewnicy lub węża do niej. A równie dobrze może to być deszczówka, która dostała sie np. przez uszkodzoną uszczelkę.
Jak ogarniesz ten temat, to poskładaj to wszystko, nalej płynu do zbiorniczka wyrównawczego tak, żeby było między min a max, uruchom silnik, a nawet się przejedz z 5 km na ciepłym silniku i obserwuj poziom płynu w zbiorniczku. Jak będzie ubywać, to są tylko dwie możliwości - albo wyciek wewnętrzny, albo zewnętyrzny. Ten drugi łatwo odszukać. A jak płynu będzie ubywać, wszędzie będzie sucho, to dopiero mozna myśleć o uszczelce.
I kontroluj kolor i poziom oleju w silniku - jak płyn dostanie się do oleju, to olej zmieni kolor na kawę z mlekiem.
Biała maź pod korkiem to wynik jeźdżenia na krótkich dystansach.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...