Lekkie szarpanie, przerywanie przy obr. 2000

Lekkie szarpanie, przerywanie przy obr. 2000

15 Gru 2016, 10:45

Witam forumowiczów,mam problem z moim ducato 2.1 multijet, mianowicie od tygodnia auto zaczęło szarpać przy obrotach 2000,na trójce podczas szybkiego przyspieszenia prawie nie zauważalne, na czwórce to już bardziej a na piątce gdy auto załadowane i pod górkę i jeżeli szarpanie trwa dłużej to auto przestaje przyspieszać po puszczeniu gazu i ponownym wciśnięciu auto reaguje normalnie na pedał gazu ale szarpanie nie ustępuje, komputer wykazał błędy; EGR-ten błąd wiem że był wcześniej, błąd pedału gazu,błąd przepustnicy , błąd świec- świece rok temu były wymienione na nowe. Macie jakieś pomysły,u mechaników czterotygodniowe kolejki ,a chciałbym wiedzieć nz jaki koszt się szykować.
kosiorek
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 13 Gru 2016, 10:42
Prawo jazdy od: 10 10 1997
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: fiat ducato multijet 2.1

Re: lekkie szarpanie,przerywanie przy obr.2000

15 Gru 2016, 17:57

kosiorek napisał(a):EGR-ten błąd wiem że był wcześniej
To może byc główna przyczyna, a to że był wcześniej już być może jeszcze działał. W tej chwili może być zacięty w pozycji otwartej. Spróbuj go wyczyścić (tu masz 50% szans, że zacznie działać prawidłowo bo przeważnie błędy generuje przez to że jest brudny/zalepiony), wykasować błędy i sprawdzić ponownie czy się pojawią.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6725
Zdjęcia: 3344
Rejestracja: 19 Maj 2006, 23:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Lekkie szarpanie, przerywanie przy obr. 2000

16 Gru 2016, 11:48

Dzięki za odpowiedz, może sam bym sobie poradził z tym EGR-em ale dostęp kiepski i raczej bez demontażu chłodnicy się nie obejdzie.No nie wiem zobaczę.
kosiorek
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 13 Gru 2016, 10:42
Prawo jazdy od: 10 10 1997
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: fiat ducato multijet 2.1
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Poprawnie ustawiony zagłówek to mniejsze ryzyko urazu kręgosłupa Poprawnie ustawiony zagłówek to mniejsze ryzyko urazu kręgosłupa
    Badania wykazują, że poprawnie ustawiony zagłówek może zmniejszyć o prawie 1/4 ryzyko urazu kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył samochodu(1). To jeden z najczęściej stwierdzanych urazów u osób ...
    Nowe modele Mitsubishi eK Wagon i eK Custom Nowe modele Mitsubishi eK Wagon i eK Custom
    Firmy Mitsubishi Motors Corporation i Nissan Motor Co., Ltd. ogłosiły nazwy i zaprezentowały sylwetki nowych, wspólnie opracowanych samochodów segmentu mini przeznaczonych wyłącznie na rynek japoński. Sprzedaż ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Ford fiesta MK3, modyfikacje, tył
      Men's Day 2009
      Saab 96, 1962 rok
      XX Miedzynarodowy Zlot Fanow Volkswagena