LPG 1 generacji sterownik

08 Maj 2012, 00:13

Witam

W aucie spalił mi się sterownik. Podłączyłem zwykły przełącznik dwu pozycyjny i nim załączam zawór od benzyny albo zawory od gazu. Plus podłączony po zapłonie. Jedyny minus według mnie tego rozwiązania to gdy auto jest przełączone na gaz i włączony zapłon to gaz się "ulatnia", ale jak jest taka potrzeba to można przecież na benzynę przełączyć. Nie zauważyłem aby zużycie gazu się zwiększyło. Czy taki patent wiąże się z jakimś niebezpieczeństwem o którym nie pomyślałem. Taki patent działa w dwóch golfach II 1,6 jeden automat drugi manualny. Z góry dzięki za sugestie i pozdrawiam.
madmans1
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 15 07 1999
Auto: VW Golf II 1,6

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota ProAce - nowy samochód dostawczy
    Toyota ProAce będzie odpowiedzią koncernu na rosnące zapotrzebowanie rynku europejskiego na lekkie pojazdy użytkowe średnich rozmiarów. Nowy model będzie dostępny z możliwością wyboru dwóch długości i dwóch ...
    Mitsubishi ASX 2013, Mocny – Bezpieczny – Prosty
    Od dnia premiery w 2010 roku model Mitsubishi ASX sprzedał się w 250 tyś. egzemplarzy, z czego 140 tyś. znalazło nabywców w Europie i Rosji. Tym samym pojazd stał się globalnym rynkowym przebojem firmy Mitsubishi Motors ...