Witam szukam samochodu do +/-100 tys zł ( po negocjacjach) z mocnym silnikiem , dobrym wyposażeniem i ekonomicznym spalaniem.
Byłem w wielu salonach i moim faworytem jest Ford Mondeo z silnikiem o mocy 203 KM (+turbina)(generalnie 126tys a po negocjacjach 108. - jestem w stanie dołożyć do niego bo jest to b.dobrej jakości auto) Wszystko by było ładnie i fajnie gdyby nie fakt, że nie montują instalacji gazowej ( W moim poprzednim aucie Chevrolet Evanda bez problemu założyli i ładnie gwarancja była). Wszyscy jeżdżą na gazie ale oni nie montują dlaczego ? Jak na własną rękę = utrata gwarancji.
Bardzo spodobała mi się we wnętrzu Kia Optima ale niestety mały silnik i oczywiście znowu brak możliwości zamontowania instalacji gazowej z takiego samego powodu jak wyżej.
I tutaj mnie troszkę zdenerwowali. Teraz zastanawiam się na hybrydą ale niestety jestem kompletnie zielony w tym temacie.
Proszę was o pomoc w wyborze samochodu . Liczę na wasze typy - jestem otwarty na propozycje. Pozdrawiam.
Nie robią LPG ,bo ludzie kupując auto za 100 tyś mają na spalanie na poziomie 8-9l średnio. Hybrydy polecam ,ale ta jest trochę pionierska (dla Kii i Hyundaia) ,więc trudno cokolwiek powiedzieć. Wybierz coś z tego: [link do autocentrum.pl wygasł]
Toyota Land Cruiser Historia tego modelu sięga lat 50. ubiegłego wieku. Wtedy to został zaprezentowany przez Toyotę model BJ – zgrabna terenówka, która sprawdzała się w trudnym terenie. Zalety samochodu – prosta konstrukcja ...
Czy używane opony są bezpiecznym wyborem? Zakup nowych opon to wydatek, który każdy kierowca powinien traktować w kategorii inwestycji – opony są jedynym elementem łączącym auto z jezdnią. To od ich jakości i sprawności zależą nie tylko osiągi samochodu ...