Lumuzyna do 100 tys. ( może hybryda ? )

26 Kwi 2014, 10:07

Witam szukam samochodu do +/-100 tys zł ( po negocjacjach) z mocnym silnikiem , dobrym wyposażeniem i ekonomicznym spalaniem.

Byłem w wielu salonach i moim faworytem jest Ford Mondeo z silnikiem o mocy 203 KM (+turbina)(generalnie 126tys a po negocjacjach 108. - jestem w stanie dołożyć do niego bo jest to b.dobrej jakości auto)
Wszystko by było ładnie i fajnie gdyby nie fakt, że nie montują instalacji gazowej ( W moim poprzednim aucie Chevrolet Evanda bez problemu założyli i ładnie gwarancja była). Wszyscy jeżdżą na gazie ale oni nie montują dlaczego ? Jak na własną rękę = utrata gwarancji.

Bardzo spodobała mi się we wnętrzu Kia Optima ale niestety mały silnik i oczywiście znowu brak możliwości zamontowania instalacji gazowej z takiego samego powodu jak wyżej.

I tutaj mnie troszkę zdenerwowali. Teraz zastanawiam się na hybrydą ale niestety jestem kompletnie zielony w tym temacie.

Proszę was o pomoc w wyborze samochodu . Liczę na wasze typy - jestem otwarty na propozycje.
Pozdrawiam.
kabaret10
Nowicjusz

Prawo jazdy: 01 07 2013
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Obecny pustostan

26 Kwi 2014, 13:35

Nie robią LPG ,bo ludzie kupując auto za 100 tyś mają na spalanie na poziomie 8-9l średnio. Hybrydy polecam ,ale ta jest trochę pionierska (dla Kii i Hyundaia) ,więc trudno cokolwiek powiedzieć.
Wybierz coś z tego:
[link do autocentrum.pl wygasł]

[link do autocentrum.pl wygasł]

A pozostałe 12-16 tyś zostaw sobie na spalanie.
Kamykx1
Nowicjusz

Prawo jazdy: 07 04 1989
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: aktualnie brak

26 Kwi 2014, 14:37

a ile robisz km rocznie, że musi być LPG?
poza tym teraz ciężko wymagać LPG nawet poza salonem skoro większość nowych aut ma wtrysk bezpośredni
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

26 Kwi 2014, 17:06