Luz na kierowniczy i zawieszenie

04 Cze 2010, 16:47

ostatnio jechałem remontowaną drogą i ponad 5km było z frazowanego asfaltu a tam gdzie sie łączyła nawierzchnia sfrazowana ze starą były takie 2 schody kilku cm jakby krawężnik i najechałem na to przy prędkości 30-40km/h kołami pod kątem prostym, mogło coś sie zepsuć dodam ze nieźle rypnęło

kolejna sprawa to dlaczego mam na kierownicy luz ok 5cm przy prędkości ok 120km/h ponizej nie czuc luzów

[ Dodano: Pią Cze 04, 2010 16:57 ]
to sie chyba nazywa poprzeczna nie równość drogi po prostu jest asfald dosyc równy ale sfrazerowany, zdarty i nagle pod kątem prostym do kół jest stary asfald który jest kilka cm wyzej a pół metra dalej następny taki próg
piotrauto
Stały forumowicz
 
Posty: 1931

05 Cze 2010, 09:36

piotrauto napisał(a):mogło coś sie zepsuć dodam ze nieźle rypnęło

Skoro jechałeś dalej to nic ci się nie zepsuło - widocznie masz już cieńkie amortyzatory i usłyszałeś odbicie o odbojnik.
piotrauto napisał(a):kolejna sprawa to dlaczego mam na kierownicy luz ok 5cm przy prędkości ok 120km/h ponizej nie czuc luzów

To jak ty jeździsz z takim luzem - proponuje ci nie przekraczać 120km/h i sprawdź całe przednie zawieszenie łącznie z maglownicą i kolumną kierowniczą.
piotrpz87
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1427
Miejscowość: Szczecin
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Mazda 6
Silnik: 2,3
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

05 Cze 2010, 13:34

nie no moze 5cm niema ale ok 2cm troche przedadzilem ale przy 120km/h powyżej jest juz ok
piotrauto
Stały forumowicz
 
Posty: 1931
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Udany silnik 8AR-FTS turbo "200t" - Lexus
    Przez całe dekady Lexus konsekwentnie wyposażał swe samochody w benzynowe silniki wolnossące – od słynącej z wyjątkowej kultury pracy widlastej ósemki w pierwszym flagowym Lexusie LS 400, po pięciolitrowe V8 ...