Magnetyzery czy warto kupić??

20 Wrz 2013, 10:53

Jako były szef serwisu General Motors Poland, specjalizujący się od ponad 25 lat w naprawie układów elektrycznych i elektronicznych, samochodów osobowych produkcji amerykańskiej, a póżniej aut japońskich i europejskich, byłem jednym z pierwszych użytkowników magnetyzerów firmy MGI Magnetizer USA w Polsce.
Na podstawie badań własnych i opinii klientów, twierdzę ,że były to dobre magnetyzery. Praktyka wykazała, że następna genaracja magnetyzerów typu MULTIMAG, opracowana przez naukowców japońskich, szwedzkich i polskich - zapewniła jeszcze lepsze efekty w zakresie oszczędności paliwa, wzrostu mocy i dynamiki auta oraz redukcji zwiazków toksycznych w spalinach. Nie dziwię się , że MULTIMAGI uznano za nowość w skali światowej, czego dowodem są patenty w USA, w Europie i w Polsce.Dziwię się , natomiast, dlaczego firma MGI Magnetizer lub Mundimex, od wielu lat dyskryminuje MULTIMAGI, skoro na swoje magnetyzery nie uzyskała patentu w USA jako na wynalazek, tylko na wzór użytkowy, czyli znacznie niższą rangę rozwiązania technicznego. Nie uzyskała także patentu w Europie i w Polsce.
Oznacza to , że nie uznano tego magnetyzera za nowość w skali światowej. Zarzuty firmy MGI i Mundimex, wobec MULTIMAGÓW są , moim zdaniem, całkowicie pozbawione racji technicznych i formalno - prawnych. Czyżby chodziło o podbudowanie prestiżu poprzez " przyklejenie się ", do lepszych magnetyzerów MULTIMAG ?.
HENRYKWLAD
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 15 06 1961
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: FORD
Silnik: 1,3L
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

16 Lis 2013, 20:26

Magnetyzery typu MULTIMAG do swojego auta zakupiłem w dniu 05.10.2012 r w sklepie firmowym w Poznaniu za kwotę 240,10 zł (mieszkam na wybrzeżu , a mój samochód to Mitsubishi Lancer sedan 1.8,143KM z 2010 r ) .
Zestaw składał się z aktywatora paliwa MULTIMAG FE oraz aktywatora powietrza MULTIMAG AE max , montaż - zresztą banalnie prosty , powierzyłem ASO Mitsubishi – wylot z Poznania na Wrocław – by nie nałożono na mnie i mój samochód anatemy serwisowej (auto na gwarancji) . Panowie serwisanci doskonale znali ten typ magnetyzerów i stwierdzili , że już kilkakrotnie go montowali – co do skuteczności działania nie chcieli się jednak wypowiadać stwierdzili tylko bardzo ogólnie , że słyszeli o ich niezłym działaniu .
W drodze powrotnej , ponad 1000 km (Wrocław-Sandomierz-Trójmiasto) mogłem dokładnie sprawdzić jak sprawuje się pojazd z nowym urządzeniem . Po przejechaniu ok.500 km stwierdziłem wyraźny wzrost momentu obrotowego , auto stało się mocniejsze , lecz spadku zużycia paliwa nie stwierdziłem , a wręcz przeciwnie nieco wzrosło . Jeździłem tak bez wyraźnych oszczędności paliwa przez prawie trzy miesiące , a ten stan rzeczy stawał się coraz bardziej irytującym faktem .
Zdecydowana zmiana nastąpiła w grudniu , gdy przejechałem z magnetyzerem typu MULTIMAG ponad 7000 km i wyjechałem do Trójmiasta (około 100 km) w trzy osoby i po całodziennej jeździe i powrocie komputer pokładowy wyświetlił średnie zużycie 7,4 l /100 km , a po zatankowaniu 7,2 l/100 km , wcześniej i bez magnetyzera ok. 9,5 l / 100 km .
Po mojej pozytywnej opinii , jako że byłem pierwszym testerem tego typu magnetyzera wśród znajomych , około 10 osób z rodziny i kolegów zakupiło i zamontowało w swoich pojazdach magnetyzery typu MULTIMAG . Wszyscy są bardzo zadowoleni z eksploatacji swoich pojazdów , bez względu na to czy jest to benzyniak , czy diesel , dostawczy , czy osobowy .
W dniu 06.11.2013 r przejechałem trasę Trójmiasto – Sandomierz (dystans 560 km w tym 3/4 trasy to autostrady A-1 , A-2 oraz S-7) , na koniec komputer wyświetlił średnią prędkość przejazdu 84 km/h , i średnim zużyciu paliwa 7,9 l / 100 km , faktycznie po tankowaniu 7,4 l / 100 km . Uważam , że to dobry wynik , bo szybką jazdę autostradową można było porównywać tylko z miejską – pod względem zużycia paliwa.
W dniach 8-9.11.2013 r przejechałem trasę Sandomierz – Kudowa Zdrój (dystans 514 km w tym również 3/4 trasy [Tarnów-Opole] to A-4 , komputer wyświetlił średnią prędkość przejazdu 79 km/h , i średnim zużyciu paliwa 7,6 l / 100 km faktycznie po tankowaniu 7,2 l / 100 km . Powrót w bardzo złych warunkach atmosferycznych - obfite opady deszczu – wyświetlana średnia prędkość , to 71 km / h i zużycie 7,3 l /100 km , po tankowaniu 6,8 l / 100 km .
Podróże autostradowe to jednak sporadyczne przejazdy , najczęściej jeżdżę po mieście i drogach lokalnych , a tu działanie magnetyzera typu MULTIMAG jest znacznie bardziej wyraziste i tak w jeździe miejskiej średnie spalanie mojego auta to około 8,5 l / 100 km przy wcześniejszym około 10,5 l / 100 km , natomiast w trasie przy prędkości 90-120 km / h średnie zużycie paliwa to 5,6-5,8 l / 100 km , czysty przejazd autostradowy przy prędkości 120-140 km/h (chwilami wyższy wyprzedzanie) to zużycie ok.8,4 l/100 km , w cyklu mieszanym trasa – miasto to średnio 7,2-7,6 l / 100 km .
Właśnie te – nowe fakty z eksploatacji mojego auta z magnetyzerem typu MULTIMAG , skłoniły mnie do napisania pozytywnej opinii .
W związku z powyższym stwierdzam , że magnetyzer typu MULTIMAG wyczuwalnie podwyższa MOC i MOMENT OBROTOWY , znacznie poprawia dynamikę poruszania się autem , zmniejsza zużycie PALIWA i wycisza pracę silnika .
Na temat czystości spalin nie mogę się wypowiadać , ponieważ nie robiłem pomiarów przed montażem i po wymaganym w instrukcji 70 godzin pracy silnika tj. dystansie ok. 3.000 km .
Dystans ten uważam jednak za wskaźnik orientacyjny , ponieważ w moim przypadku wyraźna i odczuwalna zmiana pracy silnika i osiągów mego pojazdu nastąpiła po przejechaniu ponad dwukrotnie większej wartości . Nadmieniam , że magnetyzer typu MULTIMAG zamontowałem przy przebiegu około 54.000 km , a obecnie mój Lancer ma przejechane ponad 70.000 km .
Kolejny magnetyzer typu MULTIMAG montować będę w samochodzie dostawczym z silnikiem 1,9 D , bo to czysta ekonomia . Dlatego zachęcam do montażu wszystkich wahających się (ja też długo do nich należałem). NAPRAWDĘ WARTO !
Leo55
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 19 10 1971
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Mitsubishi Lancer
Silnik: 1.8 143KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

17 Lis 2013, 12:52

Powyższy post śmierdzi mi autoreklamą.
Dane wyssane z palca.
krikus
fs...VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 2694
Zdjęcia: 125
Auto: Opel Vectra C 1.8

18 Lis 2013, 19:26

" Ręce opadają po przeczytaniu Pańskiego wpisu.Jak bardzo trzeba być zdesperowanym, aby kwestionować fakty. Przecież faktów nie można zmienić !
Stosuję multimagi od kilku lat i wierzę w podane efekty uzyskane w Mitsubishi. Potwierdzają je także znajomi, którym poleciłem te i TYLKO te magnetyzery.
Czy jest Pan producentem pseudomagnetyzerów neodymowych, które nie zapewniają skromnej części efektów, wynikających ze stosowania multimagów, czy po prostu z natury obrzuca Pan błotem, wszystko, czego Pan nie zna i nie rozumie?."
Tomasz55
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 01 06 2011
Auto: opel corsa
Silnik: 1.0
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna

19 Lis 2013, 08:41

" Czy może Pan podać jeden przykład swojej pozytywnej opinii, wyrażonej na forum samochodowym ( a nie wyssanej z palca), która nie kwestionuje faktów i dowodów, i nie jest napisana pod wpływem dziwnych emocji, na zasadzie - nie znam się na tym, więc dołożę im, aby zaistnieć w internecie i mieć więcej postów. Wiedza bardzo odległa od nauki i techniki, nie upoważnia chyba do kompromitujących wpisów spod " budki z piwem".
HENRYKWLAD
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 15 06 1961
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: FORD
Silnik: 1,3L
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

30 Lis 2013, 13:42

Wszystkim osobom zainteresowanym poznaniem prawdy o magnetyzerach, polecam ciekawy, uzasadniony merytorycznie materiał, opublikowany pod hasłem" Wikipedia a prawda. Czarny PR o magnetyzerach.Warto poznać mity i fakty", pod adresem : Google, hasło - magnetyzery
B.KM. TRUST Int.
multimag
Nowicjusz
 
Posty: 12
Auto: Toyota Avensis

13 Gru 2013, 13:01

W związku z licznymi pytaniami Internautów, wznowiono interesującą publikację p.t. " MULTIMAG i multi oszczerstwa konkurenta z USA", na stronie multimag.pl
Na tej samej stronie, w pozycji MITY i FAKTY, w pkt. 4 spisu treści jest artykuł " Wikipedia, a prawda.Czarny PR o magnetyzerach. Warto poznać mity i fakty" - który emitowany jest także po wyczerpaniu dziennego limitu finansowego w Adwords, co następuje w związku z większą niż przewidywano liczbą odwiedzin. Warto to przeczytać, aby poznać prawdę o wynalazku, który zagraża interesom przeciwników tych urządzeń.
multimag
Nowicjusz
 
Posty: 12
Auto: Toyota Avensis

30 Gru 2013, 15:21

Działa czy nie działa. Mamy bardzo zróżnicowane opinie na ten temat a jest tego powód.

Zwyczajnie nie w każdym samochodzie się one sprawdzają a w innych dają mało przekonujące wyniki. Nie znaczy to jednak że nie ma osób które po zakupie magnetyzerów do swojego auta nie były zadowolone.

Pytanie brzmi do jakich aut warto je kupić.
hopman
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 16
Miejscowość: Ruda Śląska
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: VW Passat B5
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

31 Gru 2013, 13:46

Pierwszy i jedyny dotychczas w Europie, konkurs : " Kto udowodni,że istnieje auto, w którym MULTIMAG nie działa, otrzyma 100 tysięcy złotych nagrody",skierowany do ośrodków badawczych fabryk aut, uczelni technicznych, autoryzowanych serwisów, zespołów rzeczoznawców i innych ekspertów - przekonał wielu specjalistów, że są magnetyzery i są MULTIMAGI.
Konkursu nikt nie wygrał - nie pozwoliły na to efekty uzyskane podczas badania multimagów, które dzięki nowej technologii "know - how" powodują ,że cząsteczki paliw wirują po spiralnych kształtach torów o zmiennej amplitudzie, a nie po okręgu, jak w przypadku innych magnetyzerów.
Dzięki temu, zapewniają skuteczniejsze rozrywanie grup węglowodorowych w benzynie, ON lub LPG, a mniejsze cząsteczki lepiej łączą się z tlenem. Efektem jest większa energia spalania, oszczędność paliwa, wzrost mocy i dynamiki auta, dłuższa żywotność silnika i katalizatora oraz bardzo duża redukcja zadymienia. MULTIMAGI działają skutecznie przez 15 lat, a nie przez 150 godzin, jak np. magnetyzery neodymowe. Oprócz polskich kierowców przekonali się o tym użytkownicy w Kanadzie, w Australii i w wielu krajach europejskich. Wielu z nich, stosuje te aktywatory już w 3 lub w 4 aucie. Sprawdzają się w każdym samochodzie, począwszy od super sportowych do najdroższych limuzyn, gdyż uzdatniają paliwo i powietrze setki ( SETKI !) razy lepiej, niż najnowsze układy mechaniczne i elektroniczne, które nie są w stanie, dokonać takich korzystnych zmian w strukturze paliwa , jak to robią multimagi, rozbijające grona węglowodorowe ( analogia do rozbijania dużych brył węgla). Układy te przypominają nowoczesne betoniarki, które dokładniej mieszają piasek z cementem, lecz w żaden sposób nie zmieniają struktury tych składników.
Dlatego ośrodki badawcze fabryk aut, zainteresowały się aktywacją magnetyczną paliwa i powietrza, zgodnie z opinią wyrażoną przez Jacquesa Calveta, prezydenta koncernu PEUGEOT - CITROEN.
multimag
Nowicjusz
 
Posty: 12
Auto: Toyota Avensis

11 Sty 2014, 16:50

Podrobienie dobrych magnetyzerów jest trudniejsze, niż damskich torebek prestiżowych firm !

Spośród około 30 różnych magnetyzerów, oferowanych na polskim rynku, tylko 3 magnetyzery uzyskały pozytywne oceny ośrodków badawczych oraz Instytutów Silników Spalinowych kilku Politechnik, które wykazały bardzo korzystny wpływ tych urządzeń na obniżenie zużycia paliwa, wzrost mocy i dynamiki aut oraz redukcję zadymienia.
Inne magnetyzery, szczególnie neodymowe, nie uzyskały nawet akceptacji do dalszych badań laboratoryjnych, gdyż po około 150 godzinach pracy, spowodowały wzrost zużycia paliwa i pogorszenie dynamiki aut.
Producenci tych pseudomagnetyzerów, podpierają zastępczo swoje wyroby, opiniami anonimowych „ Kowalskich”, bez podania prawdziwych nazwisk i innych danych umożliwiających sprawdzenie wiarygodności.
Celem jest zasugerowanie Klientowi, że ich tanie magnetyzery neodymowe lub inne za 60 czy 80 złotych, działają tak samo skutecznie, jak renomowane magnetyzery, droższe dwu, lub trzykrotnie.
Traktują magnetyzery jak damskie torebki, łatwe do podrobienia, i zakładają, że niska cena będzie zachęcać do zakupu, więc wykorzystują Allegro i giełdy samochodowe, aby pozyskać Klientów.
W USA i w Japonii istnieje tylko kilku producentów dobrych magnetyzerów, które posiadają patenty oraz pozytywne wyniki badań specjalistycznych ośrodków.
Specjaliści tych firm wiedzą, że dobry magnetyzer, który działa skutecznie przez kilkanaście lat, a nie przez 150 godzin jak polskie podróbki – posiada więcej tajników technologicznych, niż niejedno urządzenie elektroniczne.
Liczne, negatywne opinie Internautów o tandetnych magnetyzerach, tworzą złą famę o wszystkich aktywatorach magnetycznych i łatwiej zapadają w pamięć, niż opinie pozytywne.
Dystrybutorzy markowych, sprawdzonych magnetyzerów, działają na rynku 20 lat i mają tysiące zadowolonych użytkowników, których opinie potwierdzają szefowie i diagności autoryzowanych serwisów, światowych producentów samochodów.
Dlatego nie oferują swoich urządzeń na Allegro lub na giełdach samochodowych, gdyż użytkownicy ich magnetyzerów, promują te urządzenia wśród swoich znajomych z pełnym przekonaniem o ich dużej przydatności w każdym samochodzie, bez względu na stopień nowoczesności silnika.
Wielu z nich stosuje te magnetyzery, już w 3 lub nawet w 4 aucie.
Naukowcy i specjaliści praktycy, którzy badali różne magnetyzery, przez wiele miesięcy, a nawet lat (przykład Politechnika Szczecińska) w warunkach laboratoryjnych i eksploatacyjnych – prezentowali wyniki swoich badań podczas krajowych i międzynarodowych konferencji motoryzacyjnych.
Stwierdzono, że jeden z magnetyzerów dostępnych na polskim rynku, opracowany przez specjalistów japońskich, szwedzkich i polskich – zapewnił kilkunasto procentową oszczędność paliwa, wzrost mocy i dynamiki badanych aut o 10 % oraz bardzo dużą redukcję zadymienia.
Okazało się, że podrobienie dobrych, skutecznych magnetyzerów jest znacznie trudniejsze, niż podrobienie damskich torebek prestiżowych firm światowych.

B.K.M. TRUST Int.
multimag
Nowicjusz
 
Posty: 12
Auto: Toyota Avensis

19 Lut 2016, 16:41

Temat związany z magnetyzerami znam od wielu lat. Zgadzam się z opiniami japońskich ekspertów, że tylko kilku producentów w świecie zna tajniki technologiczne , dzięki którym ich magnetyzery działają skutecznie w każdym aucie przez wiele lat. Żaden z tych magnetyzerów nie był sprzedawany w Selgrosie lub poprzez Allegro. Nie dziwią mnie negatywne i ironiczne opinie na temat tandetnych magnetyzerów, gdyż mają pokrycie w faktach. Mam na to dzisiątki konkretnych dowodów. Warto poznać fakty, dowody i opinie na temat magnetyzerów i osób zainteresowanych dyskryminowaniem tych wynalazków w Polsce, opisane w artykule " VOLKSWAGEN mógłby uniknąć afery i kar, gdyby 15 lat temu, zaufał swoim diagnostom z Poznania".
multimag
Nowicjusz
 
Posty: 12
Auto: Toyota Avensis