Mało awaryjny i trwały samochód do 8tys. pod LPG

08 Sie 2016, 15:37

Witam.

Rozglądam się za samochodem do 8-9tys z instalacją gazową albo żeby do tej kwoty kupić w benzynie i założyć LPG.
Zależy mi na tym, aby samochód był mało awaryjny a ewentualnie części nie były aż tak drogie, bo jestem studentem i po prostu na takie wydatki mi nie stać.
Zależy mi także na tym, aby samochód był dynamiczny i ekonomiczny. Przeglądałem tematy i najbardziej spodobała mi się Honda Accord / Civic VI.
Pochodzę z Białegostoku, więc byłbym wdzięczny za ciekawe oferty z podlasia. Chciałbym też wiedzieć w jakich silnikach oba modele są najlepsze ? Może polecicie mi jakiś inny samochód oprócz Hondy ?
Do tej pory moją uwagę przykuło to ogłoszenie, co powiecie ?
[link do oferty na Olx wygasł]
flini
Początkujący
 
Posty: 105
Auto: brak

08 Sie 2016, 16:54

Lewy bok to chyba ktoś sprayem malował i jeszcze kto mądry sprzedaje auto z nowym gazem?
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

08 Sie 2016, 17:58

Był uderzony przy lewym tylnim nadkolem. Stąd korozja taka jak na zdjęciach + 2 zadrapania wielkości dłoni na obu błotnikach.
flini
Początkujący
 
Posty: 105
Auto: brak

08 Sie 2016, 18:39

Jaka instalacja tam siedzi? Założę się, że po taniości coś założone.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

08 Sie 2016, 18:52

Pytalem czy STAG ale mowil ze nie jest pewny. Jezeli cos firmowego to warto brac czy szukac dalej ?
P.S Dodam ze bedzie to moj pierwszy samochod i mam czas kupna do konca wrzesnia.
flini
Początkujący