Mazda 323F - Wasze opinie, czy to dobry samochód na początek

03 Sty 2014, 11:28

Cześć. Znalazłem pewien samochód w komisie niedaleko mojej miejscowości. Tutaj link tego ogłoszenia: [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Co możecie powiedzieć o tej marce i tym modelu. Jestem początkującym kierowcą dopiero po zdaniu prawa jazdy. Jaki chciałbym mieć samochód. Przede wszystkim ekonomiczny oraz mało awaryjny. Czy ta Mazda taka jest? Samochód ma mocny silnik bo 1.8 ale zapewne to przekłada się na to ile pali, więc nie będzie ekonomiczny zapewne? Jak myślicie? 1998 rocznik - czy nie za stary? No i przebieg oczywiście 151 000 ale czy na pewno taki? Nie znam się na motoryzacji i wydaję mi się, że cena jest trochę za niska jak na tak wyposażony samochód. Co o nim myślicie? Interesuję mnie każda opinia. A może byście coś innego polecili dla mnie. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam.
kamil95
Nowicjusz

Auto: Nie mam

03 Sty 2014, 12:04

Według mnie cena znacznie zaniżona. Porównaj sobie ceny tych roczników przykładowo na mobile.de i ile musiał byś wyłożyć na zadbany egzemplarz. Auto według ogłoszenia dodatkowo opłacone tak więc coś od razu się nasuwa ;)
tdloverr
Początkujący

Miejscowość: poznan

03 Sty 2014, 12:09

tdloverr napisał(a):Według mnie cena znacznie zaniżona.
Wg mnie nie. Toż to leciwy staroć. Cena jest realna za jaką te auta sie sprzedają. Można sobie życzyć, wystawić za więcej, ale czy tyle ile sie che tyle się dostanie? Nie. To nie te czasy wielkiego motoryzacyjnego-boom, kiedy to był masowy napływ szrotów za którymi ustawiała sie kolejka kupujących zanim został zdjęty z lawety.

Jeśli chodzi o model auta 323F, to ogólnie udane technicznie auto i w miarę świeżo wyglądające ładne nadwozie.
krikus
fs...VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 125
Auto: Opel Vectra C 1.8
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Ciągniki balastowe z siłą uciągu lokomotywy!