MAZDA 6 kombi rok 2006/07 czy Focus KOMBI 08??

MAZDA 6 kombi rok 2006/07 czy Focus KOMBI 08??

01 Gru 2011, 12:01

Witam

Jestem nowy na forum troszke poszukałem ale nie znalazłem dobrego tematu w nurtującej mnie sprawie. Mam do wydania tak ok 35/37 tys. i zastanwiam się na kupnem auta na mojim celowniku są dwa, Mazda 6 Kombi po lifcie roczniki 06/07 lub Ford Focus też w Kombi rocznik 2008 i zastanawiam się jakie auto wybrać dodam że raczej auto w dieslu miało by być (bezynowych modeli prawie nie ma). Intersuje mnie jeszcze Mondeo rocznik 2007 ale cena jest troche ponad budżet. Chętnie posłucham opini użytkowników i jakieś podpowiedzi co wybrać.

Pozdrawiam
cheopsik
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 01 Gru 2011, 10:23
Prawo jazdy od: 11 09 2001
Auto: FOCUS MK1 KOMBI, 1.8 TD 90KM

Re: MAZDA 6 kombi rok 2006/07 czy Focus KOMBI 08??

01 Gru 2011, 14:51

Mazda 6.Fajny i ładny samochód ale do bezawaryjnych nie należy.Mondeo najlepiej 1.8 tdci 125km bez filtra cz.stałych,choć inne diesle też nie są złe.Ogółem duży wygodny samochód.Focus też polecam,choć silniki będą w nim mniejsze no i oczywiście nie będzie tyle przestrzeni co w mondeo.
"Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty - dla szybkich kierowców"-Colin McRae
cramp12
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 406
Zdjęcia: 2
Rejestracja: 09 Sie 2011, 15:29
Auto: ford mondeo 2.0 tdci 130km
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

Re: MAZDA 6 kombi rok 2006/07 czy Focus KOMBI 08??

02 Gru 2011, 13:22

Co masz na myśli mówiąc że Mazda do bezawaryjnych nie należy?? Wiadomo każdy samochód się psuje jedne częsciej drugie rzadziej a jak to z mazda 6 jest?? Mondeo było by najlepszym wyborem ale niestety jest odrobine jeszcze za drogi chyba że troche tak do maja stanieją bo nie chce też kupywać wersjij podstawowej a co do Focusa to racaja sam mam teraz z roku 1999 i autko naprawde fajne i powiem szczerze że mechanicznie też bardzo dobrze się spisuje ale własnie szukam czegoś wiekszego ale sentyment został do Focusa i za ta kwote mozna kupic sotsunkow mlode bo 4 letnie autko z dobrym wyposazeniem:) i zdażają sie silniczki 2.0 z 136 km ale pewnie maja filtr cząsteczek. Pytam na niezależnym forum o opinie bo np na forum mazdy każdy poleci mazde a na fordzie forda:)
cheopsik
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 01 Gru 2011, 10:23
Prawo jazdy od: 11 09 2001
Auto: FOCUS MK1 KOMBI, 1.8 TD 90KM

Re: MAZDA 6 kombi rok 2006/07 czy Focus KOMBI 08??

02 Gru 2011, 18:43

Wiadome.A jeżeli chodzi o mazde to chodzi mi konkretnie o szóstkę bo reszta jest raczej dosyć.Sam nawet kiedyś chciałem ją kupić.
"Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty - dla szybkich kierowców"-Colin McRae
cramp12
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 406
Zdjęcia: 2
Rejestracja: 09 Sie 2011, 15:29
Auto: ford mondeo 2.0 tdci 130km
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

Re: MAZDA 6 kombi rok 2006/07 czy Focus KOMBI 08??

18 Sty 2012, 13:43

zobaczymy jeszce z 5 miesiecy, ciagle sie waham bardzie jestem za mazda i mondeo tyle że mondeo droższe jest troche poza moim budzetem, moze jeszcze cena troche spadnie. Focus tez fajny tylko mysilalem o czyms nieco wiekszym.
cheopsik
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 01 Gru 2011, 10:23
Prawo jazdy od: 11 09 2001
Auto: FOCUS MK1 KOMBI, 1.8 TD 90KM

Re: MAZDA 6 kombi rok 2006/07 czy Focus KOMBI 08??

18 Sty 2012, 15:16

W zasadzie focus jest tu ideałem ale tan samochód za kilka latek straci na wartości dość mocno (król przedstawicieli itp) Więc ja wybieram mazdę lub audi A4 po lifcie z silnikiem 1,9TDI (2,0TDI nie polecam)
robbydzia
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 440
Rejestracja: 22 Gru 2011, 21:37
Auto: citroen, chevrolet
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dynamic Sculptures – tradycja sportowego ducha i elegancji w Audi Dynamic Sculptures – tradycja sportowego ducha i elegancji w Audi
    Na wystawie "Dynamic Sculptures – tradycja sportowego ducha i elegancji w Audi", Audi museum mobile prezentuje dwanaście samochodów typu coupé, wyprodukowanych od lat trzydziestych ubiegłego wieku, aż ...
    Brak snu to jak nadmiar alkoholu u kierowcy Brak snu to jak nadmiar alkoholu u kierowcy
    Powodów zmęczenia i niewyspania może być wiele, przede wszystkim jednak to brak odpowiedniej ilości snu. Zachowania zaspanej osoby za kierownicą są równie niebezpieczne jak tej kierującej pojazdem pod wpływem ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      Autosacrum 2009
      Subaru Impreza STI
      Jaguar